• امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
5

پد مجردی شوهر جنیفر لوپز خیال همه را خراب کرد/ رابطه پنهانی بن افکن با کیست؟!

  • کد خبر : 42422
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸
پد مجردی شوهر جنیفر لوپز خیال همه را خراب کرد/ رابطه پنهانی بن افکن با کیست؟!

منابعی به نام دوستان لوپز به دیلی میل گفتند بن افلک 51 سال و جنیفر لوپز این مرد 55 ساله پس از شکست تلاش های اخیر برای آشتی در هفته های اخیر، روند طلاق خود را از سر گرفته است.

منابع متعدد مدعی شده اند که اوراق طلاق این زوج قطعی است اما هنوز به مراجع ذیربط تحویل نشده است.

بن افلک روز چهارشنبه 24 جولای، روزی که لوپز 55 ساله شد، یک عمارت 20 میلیون دلاری خرید. دوستان لوپز ادعا کردند که خرید ناگهانی پد مجردی توسط افلک در روز تولد جنیفر مانند “خنجری در قلب” بود.

لوپز 54 ساله و افلک 51 ساله از ماه مارس از هم جدا شده اند.

یک منبع به Page Six گفت که علیرغم مشکلات زناشویی، افلک همچنان از جنیفر بسیار محافظت می کند. این زوج که کمتر از دو سال پیش ازدواج کردند، حدود یک ماه است که در انظار عمومی دیده نشده اند.

لوپز و افلک در حال فروش آثار هنری 60 میلیون دلاری عمارت بل ایر خود هستند. این خانه ماه گذشته 65 میلیون دلار فروخته شد.

منابع می گویند افلک اکنون در یک خانه اجاره ای در نزدیکی همسر سابقش جنیفر گارنر زندگی می کند. او مرتب به دفترش می رود و با فرزندانش وقت می گذراند. در مقابل، لوپز اخیراً به پاریس و ایتالیا سفر کرده است.

یک منبع نزدیک به لوپز ادعا می کند که او “از تلاش برای نجات ازدواج خود خسته شده است.” این منبع افزود: جنی دیگر نمی تواند کاری انجام دهد، او بهتر نمی شود، بدتر می شود.

ظاهرا دلیل اصلی جدایی آنها روحیه منفی و بد خلقی افلک بوده است. این منبع گفت: “بن پسر خوبی است اما می تواند بدخلق و بی دست و پا باشد. او یک سیگاری زنجیره ای است و اغلب کوتاه مزاج به نظر می رسد.”

با این حال، لوپز قصد دارد به سمت جلو حرکت کند. او قصد دارد تور کنسرت “This Is Me… Live” خود را در تابستان 2025، زمانی که 56 ساله می شود، از سر بگیرد.

منابع می گویند که این زوج منتظر هستند تا همه فرزندانشان تعطیلات مدرسه خود را قبل از رسمی شدن جدایی خود به پایان برسانند. اکنون آنها با یکدیگر “مهربان” هستند.

داستان عشق لوپز و افلک در سال 2002 آغاز شد. آنها در سال 2003 نامزد کردند اما در سال 2004 از هم جدا شدند. این زوج در بهار 2021 رابطه خود را از سر گرفتند و دو مراسم عروسی در جولای و آگوست 2022 برگزار کردند.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=42422

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.