• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
4

هتل نیو ویو باتومی: لذت بردن از تفریحات و مناظر زیبا

  • کد خبر : 41336
  • ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۸
هتل نیو ویو باتومی: لذت بردن از تفریحات و مناظر زیبا

باتومی گرجستان، بهشت گردشگری در کنار دریای سیاه، بدون شک تجربه‌ سفری خاطره‌انگیز را برایتان رقم می‌زند. البته اقامت در یک هتل با موقعیت مکانی خوب، بسیار مهم است؛ چراکه می‌توانید با صرفه‌جویی در وقت به بسیاری از مکان‌های دیدنی شهر بروید. هتل نیو ویو باتومی علاوه‌بر امکانات و خدمات غافلگیرکننده، دسترسی آسان به ساحل و مراکز مهم شهر را فراهم می‌کند. در این مطلب، اطلاعات کاملی درباره هتل نیو ویو گردآوری کرده‌ایم.

معرفی هتل نیو ویو: لذت‌بخش ترین تجربه سفر به باتومی

هتل نیو ویو (New Wave Hotel)، در سال 2020 تأسیس شده است و در لیست هتل های 4 ستاره باتومی قرار دارد. دسترسی آسان به مراکز دیدنی و مهم باتومی، نزدیکی به ساحل و برخورداری از امکانات متنوع، سه ویژگی برجسته هتل نیو ویو هستند.

موقعیت مکانی هتل نیو ویو: دسترسی آسان به جاهای دیدنی باتومی

جاذبه‌های طبیعی، بناهای تاریخی و معماری شگفت‌انگیزی که بازتاب غنای فرهنگی و تاریخی باتومی است را می‌توان در هر گوشه از این شهر مشاهده کرد؛ بازدید از این مناظر دیدنی سفرتان را پربار و خاطره‌انگیزتر می‌کند. با رزرو هتل نیو ویو باتومی می‌توانید در مدت زمان کوتاه، از چند جاذبه شهر دیدن کنید و با کوله‌باری از تجربیات جدید به خانه بازگردید.

برخی از جاهای دیدنی باتومی، مانند پارک آبی، مرکز خرید باتومی، قلعه پترا و ساحل باتومی در نزدیکی هتل نیو ویو قرار گرفته‌اند و بسیاری از مراکز مهم و جاذبه‌های گردشگری نیز فاصله چندانی با این هتل ندارند. در فهرست زیر فاصله هتل نیو ویو را با برخی از جاهای دیدنی باتومی بیان کرده‌ایم.

  • فاصله تا ساحل: 600 متر

  • فاصله تا آکوا پارک باتومی (Aqua Park): 2 کیلومتر

  • فاصله تا فرودگاه باتومی: 4 کیلومتر

  • فاصله تا دلفیناریوم باتومی: 6 کیلومتر

  • فاصله تا تله کابین آرگو: 6 کیلومتر

  • فاصله تا مجسمه علی و نینو: 6 کیلومتر

امکانات هتل نیو ویو شهر باتومی

امکانات هتل نیو ویو شامل اتاق‌های متنوع و مجهز و همچنین خدمات و امکانات رفاهی در بخش عمومی است. کارکنان این هتل به زبان‌های روسی، ترکی و انگلیسی صحبت می‌کنند و برخورد خوشایندی با مهمانان دارند.

اتاق‌ های هتل نیو ویو

تعداد 81 اتاق در هتل نیو ویو، با ابعاد استاندارد و فضای دلنشین، نیاز مسافران با هر تعداد و هر سلیقه‌ای را پاسخ می‌دهد. هرکدام از اتاق‌ها براساس ابعاد، کاربرد و امکاناتی که دارند، نام‌گذاری شده‌اند و نرخ اتاق‌ها نیز بسته به ویژگی‌های آن متفاوت است. به‌طورکلی، برای اقامت در هتل لوکس نیو ویو، حق‌انتخاب‌های زیر پیش روی شما خواهد بود.

  • اتاق سینگل استاندارد دو نفره با دو تخت سینگل

  • اتاق استاندارد دو نفره تویین با یک تخت دو نفره بزرگ

  • سوئیت جونیور با تخت دو نفره بزرگ در اتاق خواب و مبل تختخواب‌شو در هال

  • اتاق دبل اگزکیوتیو دو نفره دارای یک تخت دبل و چشم‌انداز رو به دریا

  • اتاق خانوادگی چهار نفره با دو تخت سینگل و یک تخت دبل

  • اتاق دو نفره با بالکن، دارای تخت دو نفره بزرگ

برای اقامتی آسوده در هتل نیو ویو، اتاق‌های این هتل به امکانات کامل از جمله مبلمان، تلویزیون، یخچال، اینترنت رایگان، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، سیستم تهویه مطبوع و خدمات نظافت روزانه مجهز شده است؛ همچنین امکان رزرو گهواره و تخت اضافه در این هتل وجود دارد که از قبل باید رزرو شود.

خدمات بخش عمومی برای تفریحات لذت‌بخش

هتل نیو ویو بخش‌ها و امکانات مختلفی از جمله استخر روباز فصلی، صندلی‌های آفتابگیر، استخر سرپوشیده، باشگاه اختصاصی، سالن ماساژ، سونا، اسپا با خدمات کامل و جکوزی دارد. بدین‌ترتیب، با اقامت در این هتل، شرایط تفریح و خوش‌گذرانی همیشه مهیا است.

در رستوران هتل نیو ویو، با منوی غذاهای سنتی و بین‌المللی از مهمانان پذیرایی می‌شود؛ همچنین شما می‌توانید برای امتحان کردن غذاهای متنوع به رستوران‌های اطراف هتل بروید. یک کافی شاپ و اسنک‌بار مجهز و دلنشین نیز در داخل هتل وجود دارد.

خدمات رفاهی: بهترین هتل باتومی برای سفر کاری

اگر به دنبال بهترین رزرو هتل در باتومی برای سفرهای کاری هستید، هتل نیو ویو گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. در این هتل سالن همایش وجود دارد و مهمانان می‌توانند جلسات کاری و کنفرانس‌های خود را در آنجا اجرا کنند. از طرفی پارکینگ و ترانسفر فرودگاه، شرایط را برای مهمانان بهتر کرده است.

سایر خدمات و نظر مهمانان

مواردی مانند آسانسور، خشک‌شویی / لباسشویی، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات در پذیرش، ویلچر، نگهبان ورودی، منطقه جداگانه برای سیگار کشیدن و تراس آفتاب، آسایش بیشتری را برای مهمانان هتل نیو ویو فراهم کرده‌اند.

نظر مهمانان هتل نیو ویو در مورد ویژگی‌های مختلف این هتل از جمله پاکیزگی، کیفیت امکانات، آسایش، برخورد کارکنان، موقعیت مکانی، چشم‌انداز هتل و … مثبت بوده است.

نظافت منظم و باکیفیت

کارکنان بخش نظافت هتل نیو ویو، هر روزه راهروها، اتاق‌ها و سطوح را با مواد شوینده تمیز می‌کنند. تمامی ملحفه‌ها و حوله‌ها در دمای حداقل 60 درجه سانتی‌گراد شسته می‌شود و اتاق‌ها به صورت روزانه تمیز و ضدعفونی خواهد شد.

قوانین هتل نیو ویو

هتل نیو ویو نیز مانند هر هتل دیگری، قوانینی برای ورود و خروج مسافران، قوانین ایمنی و بهداشت و موارد دیگر دارد. براساس دستورالعمل‌های این هتل، ساعت ورود در هر زمان، 3 عصر و ساعت خروج، 12 ظهر است. در این هتل تست کویید 19 در محل انجام نمی‌شود.

رزرو هتل نیو ویو باتومی در سایت فلای تودی

اتاق‌های متنوع از 1 تا 4 نفره، امکانات رفاهی در اتاق‌ها و بخش‌ عمومی، موقعیت مکانی خوب با دسترسی آسان به جاهای دیدنی و بسیاری موارد دیگر، هتل نیو ویو را به یکی از بهترین هتل های باتومی تبدیل کرده است. برای رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما باتومی می‌توانید از خدمات سایت فلای تودی بهره بگیرید. فلای تودی، بزرگترین مرجع رزرواسیون هتل و خرید بلیط در ایران است که خدمات خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌دهد.

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=41336

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.