• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
8

مشاجره لفظی بوی خون گرفت؛ قتل و فرار…

  • کد خبر : 1484
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵
مشاجره لفظی بوی خون گرفت؛ قتل و فرار…

به گزارش اخبار اقتصادی

جمعه گذشته، پنجم اسفندماه، پرسنل حراست بیمارستان «مرادم» از مرگ مشکوک مرد جوانی بر روی تخت این مرکز درمانی به مرکز فوریت های پلیسی 110 خبر دادند.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 110 شهید، تیمی از کارآگاهان اداره دهم آگاهی، کارشناسان پزشکی قانونی و کارشناسان تیم شناسایی به همراه محمدحسین زارعی; بازپرس ویژه قتل شعبه اول بازپرسی دادسرای جنایی با حضور در محل حادثه تحقیقات مقدماتی را آغاز کرد.

تیم جنایی در سردخانه بیمارستان با جسد جوان 25 ساله ای مواجه شدند که با ضربات چاقو کشته شده بود. بررسی های بیشتر نیز نشان داد مقتول در درگیری در خیابان تجری محله شهدا کشته شده است.

کارآگاهان که در جریان تحقیقات متوجه شدند دوست مقتول شاهد جنایت بوده، وی را هدف تحقیقات قرار دادند. مرد جوان به اعضای تیم جنایی گفت: در خودروی مقتول نشسته بودیم که ناگهان خودروی پژو 206 با 3 سرنشین جلوی خودروی ما ترمز کرد و بین دوستم و قاتل مشاجره شد.

شاهد ادامه داد: ناگهان این مشاجره لفظی تبدیل به درگیری شد و در جریان این مشاجره قاتل دوستم را با چاقو کشت و با زن و مردی که همراهش بودند متواری شد و صحنه جنایت را ترک کرد. سریع رفتند.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از اظهارات شاهد حادثه اقدامات اطلاعاتی را آغاز کردند و با بررسی دوربین های مداربسته اطراف صحنه جنایت، هویت زن و دو مرد جوان را که پس از جنایت متواری شده بودند، شناسایی کردند. .

با دریافت این سرنخ مهم در پرونده، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی متوجه شدند متهمان به تبریز رفته و قصد خروج غیرقانونی از کشور را دارند.

همین کافی بود تا ماموران پلیس آگاهی شهرستان تبریز با هماهنگی قضایی با بازپرس ویژه قتل، متهمان را شناسایی و دستگیر کنند.

به دستور محمدحسین زارعی؛ بازپرس ویژه قتل بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی، جسد مقتول برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل و متهمان برای روشن شدن ضوابط پنهان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند. مورد

منبع: اخبار جدید

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=1484

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.