• امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
5

(عکس) با 10 فینالیست اولین مسابقه زیبایی «خانم هوش مصنوعی» آشنا شوید.

  • کد خبر : 42734
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱
(عکس) با 10 فینالیست اولین مسابقه زیبایی «خانم هوش مصنوعی» آشنا شوید.

10 فینالیست از میان 1500 شرکت کننده در جوایز جهانی خالق هوش مصنوعی (WAICA) که با همکاری پلتفرم Fanvue برگزار شد، انتخاب شدند. جایزه 20000 دلاری این مسابقه زیبایی بین سه نفر برتر تقسیم می شود و برنده 5000 دلار به همراه جوایز اضافی و تبلیغات در پلتفرم Fanvue دریافت می کند.

این رقابت منحصر به فرد نه تنها در زیبایی بلکه بر فناوری و تأثیر هر یک از شرکت کنندگان دیجیتال در شبکه های اجتماعی تمرکز دارد.

منطقه 6_11 (3)

منطقه 7_11 (3)

فینالیست ها از کشورهای مختلفی از جمله فرانسه، مراکش، هند و غیره می آیند که هر کدام زمینه ها و اهداف منحصر به فردی را برای رقابت به ارمغان می آورند. بسیاری از شرکت کنندگان در این مسابقه هوش مصنوعی از اهداف اجتماعی مانند مسابقات زیبایی سنتی حمایت می کنند.

در زیر نگاهی داریم به 10 فینالیست دیجیتال اولین مسابقه زیبایی «خانم هوش مصنوعی».

اولیویا سی.

منطقه 8_11 (3)

اولیویا سی یک تأثیرگذار در سفر و گردشگری با بیش از 10000 دنبال کننده در اینستاگرام است. خالق اولیویا او را “مسافر هوش مصنوعی در دنیای واقعی بزرگ” می نامد و از هوش مصنوعی برای تولید تصاویر اولیویا در نقاط مختلف جهان استفاده می کند. پست های اولیویا با استفاده از مولد تصویر هوش مصنوعی Midjourney ایجاد شده و با هوش مصنوعی Adobe اصلاح شده است.

زنبق کنزا

منطقه 9_11 (3)

کنزا لیلی با 190000 فالوور در اینستاگرام بیشترین حضور در شبکه های اجتماعی را در میان فینالیست ها دارد. محتوای آن به جامعه مراکش مرتبط است و به توانمندسازی زنان در مراکش و خاورمیانه کمک می کند. سازندگان Kenza از هوش مصنوعی پیشرفته برای تولید ویدیوهای تعاملی و چت بات استفاده می کنند که با طرفداران به هفت زبان ارتباط برقرار می کند.

تو این کار را کردی

منطقه 10_11 (3)

Anne Kerdi یکی دیگر از خلاقیت های هوش مصنوعی است که هدف آن فراتر از یک تأثیرگذار یا مدل است. سازندگان این هوش مصنوعی مدعی هستند که هدف اصلی آنها تبلیغ منطقه فرانسوی بریتانی یا “بریتنی کوچک” است.

او با 9800 فالوور در اینستاگرام به یک چهره منطقه ای تبدیل شده است. او همچنین سفیر Oceanopolis Acts، یک صندوق حفاظت از اقیانوس است و اغلب در تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی از کمپین های پاکسازی اقیانوس ظاهر می شود.

زارا شطواری

منطقه 11_11 (3)

زارا شاتاوری که در اصل برای ترویج یک مکمل هورمونی طبیعی ایجاد شده است، آگاهی را در مورد عدم تعادل هورمونی افزایش می دهد. با تقریباً 6000 دنبال کننده، محتوای او بر مراقبت های بهداشتی زنان در هند متمرکز است و هدف آن ایجاد اعتماد و تعامل در مورد این موضوع است.

رنگین کمان آریانا

منطقه 12_11 (3)

Aiyana Rainbow به عنوان تولید کننده محتوا فعالیت می کند. او علاوه بر عکس های لباس زیر زنانه و عکس های تمرینی، هوش مصنوعی را «متحد» خود می نامد و تصاویری با پس زمینه رنگین کمان به اشتراک می گذارد.

لالینا

منطقه 13_11 (4)

Lalina در ابتدا برای آزمایش واقع گرایی تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی ایجاد شد و بعداً تمرکز خود را به “درک بین فرهنگ ها و دیدگاه های مختلف” تغییر داد.

مدل هوش مصنوعی 93200 فالوور در اینستاگرام جمع کرده است و «حال و هوای شیک با حس اغواگری» را از آن خود می کند.

سرن ای

منطقه 14_11 (3)

Seren Ay اولین سفیر برند ترکیه با بیش از 11000 دنبال کننده است. تصاویر CERN با استفاده از سه برنامه مختلف هوش مصنوعی تهیه شده است و او را در مشاغل عمدتاً مردانه مانند خلبان جنگنده و موقعیت‌های تاریخی مانند ملاقات او با مصطفی کمال آتاتورک، اولین رئیس‌جمهور ترکیه نشان می‌دهد.

آسنا ایلیک

منطقه 15_11 (2)

آسنا ایلیک یکی دیگر از فینالیست های ترکیه با 29200 دنبال کننده است. عکس های آسنا او را در نقاط مختلف جهان در کنار افراد مشهور از خوزه مورینیو تا فریدا کالو نشان می دهد. سازندگان آن تاکید می کنند که هوش مصنوعی می تواند بدون وابستگی به محتوای جنسی موثر باشد.

الیزا خان

منطقه 16_11 (3)

الیزا خان یکی از اولین تأثیرگذاران هوش مصنوعی بنگلادش با ۱۳۰۰۰ دنبال کننده است. الیزا گرایش‌های مد را با عکس‌های واقعی از مادرش ترکیب می‌کند و دیدگاه برابری و عدالت را ترویج می‌کند.

ایلیا لو

منطقه 17_11 (2)

ایلیا لو هنرمند ژاپنی، آفریقایی و برزیلی است که در اصل برای پروژه های سینمایی خلق شده است. ایلیا با 10800 دنبال کننده، عکس هایی از لباس های مد روز به اشتراک می گذارد. تصاویر Ilya به طور کامل از دستورات متنی تولید می شوند و پس از تولید ویرایش نمی شوند.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=42734

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.