• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
4

شهربانو منصوریان کفش های شکسته اش + فیلم عجیب و غریب را به حراج گذاشت!

  • کد خبر : 19570
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۵:۲۷
شهربانو منصوریان کفش های شکسته اش + فیلم عجیب و غریب را به حراج گذاشت!

شهربانو منصوریان/ شهربانو منصوریان ورزشکار/ شهربانو منصوریان المپیکی/ دارنده مدال طلا شهربانو منصوریان/ شهربانو منصوریان جام جهانی

شهربانو منصوریان یکی از چهره های مشهور ورزشی ایران است که در فضای مجازی فعالیت های گسترده ای دارد، با این حال این ورزشکار پرافتخار مدتی است که علاوه بر فعالیت های ورزشی در شبکه های اجتماعی، به تولید محتوای متفاوت و حتی سرگرم کننده نیز می پردازد. شلوغ است.

البته اجرای این روزهای شهربانو منصوریان در فضای مجازی انتقاد برخی از کاربران شبکه های اجتماعی را نیز به دنبال داشته است.

در همین راستا این قهرمان سرشناس جهان به تازگی ویدئوی عجیبی را در اینستاگرام خود منتشر کرده است که با واکنش فالوورهایش همراه شده است.

منصوریان در این ویدئو با نمایش یک کفش ورزشی قدیمی مدعی شده است که 12 سال آن کفش را پوشیده و حالا می خواهد آن را به یکی از هوادارانش بدهد.

عنوان جالبی که شهربانو منصوریان برای مادرش انتخاب کرد

به گزارش صبح امروز، شهربانو منصوریان قهرمان ووشو جهان یکی از پرافتخارترین بانوان ورزشکار ایران است که حتی در عرصه های بین المللی نیز همواره خوش درخشیده است.

اما یکی از ویژگی های بارز این ورزشکار علاقه و توجه همیشگی او به کانون خانواده است که حتی بر مخاطبانش در فضای مجازی نیز تاثیر گذاشته است.

چرا که در هر شرایطی این قهرمان آسیایی با انتشار تصاویر یا پیام هایی اولویت اول زندگی شخصی اش را حمایت و رسیدگی به خانواده اش اعلام کرد.

در همین راستا حالا یکی از اعضای سرشناس خانواده منصوریان با نمایش عکسی از خود در کنار مادرش از لقب جالب و خاص «یک کلمه عاشقانه» برای خود استفاده کرده است.

علاوه بر این، او از ایموجی تاج برای ابراز احترام و عشق به مادرش استفاده کرده است.

منبع: به وقت صبح

منبع: رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=19570

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.