• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
7

شلیک رگباری مرد آبادانی به 10 زن و مرد

  • کد خبر : 14132
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۱
شلیک رگباری مرد آبادانی به 10 زن و مرد

به گزارش اخبار اقتصادی

 یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی رکنا در خوزستان اظهار کرد: درپی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی طایفه ای و تیراندازی منجر به جرح در منطقه دهکده بریم آبادان، در هفته گذشته بلافاصله چند اکیپ از عوامل کلانتری ۱۱ولیعصر به محل اعزام شدند.

این منبع آگاه افزود: مأموران پس از حضور در محل درگیری مشاهده نمودند جوانی 22 ساله ازناحیه پا مورد اصابت گلوله شکاری قرار گرفته که بلافاصله مصدوم جهت مداوا به بیمارستان انتقال یافت.

پس از بروز این این درگیری، موضوع شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت،که در این راستا: ماموران کلانتری ۱۱ ولیعصر با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی موفق به شناسایی محل اختفای عامل تیراندازی شدند که پس از هماهنگی با مرجع قضایی،  متهم و 10 نفر دیگر که در این درگیری حضور داشتند را دستگیر نمودند که از مخفیگاه عامل تیراندازی یک قبضه سلاح شکاری ۲ لول مورد استفاده در صحنه جرم، کشف و ضبط شد.

متهمان در بازجویهای پلیس درگیری خود را اختلافات وطلاق وجدا شدن  یک زن وشوهر از طایفه اشان عنوان کردند، که در این خصوص پرونده قضایی علیه متهمان دستگیر شده تشکیل و به دادسرا ارسال شدند.

 

 

منبع: اخبار جدید

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=14132

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.