• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
2

سولانا: قاتل اتریوم با معماری یکپارچه

  • کد خبر : 40831
  • ۰۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۱
سولانا: قاتل اتریوم با معماری یکپارچه

اکوایران: کارشناسان بر این باورند که ارز دیجیتال سولانا به رقیب جدی اتریوم در آینده تبدیل خواهد شد.

اخبار اقتصادی، سولانا با الهام از رویکرد یکپارچه اپل به سیستم عامل مک، خود را به عنوان یک “قاتل جدی اتریوم” معرفی می کند. به گفته Pantera Capital، این طراحی مزایای مهمی را برای Solana به ارمغان می‌آورد: تجربه کاربری یکپارچه، نوآوری سریع‌تر و امنیت بیشتر.

به گفته کوین تریبون، این ویژگی ها سولانا را به ویژه برای توسعه دهندگان که ستون فقرات موفقیت هر بلاک چین هستند، جذاب می کند. به عنوان مثال، پلتفرم ذخیره NFT به نام DRiP از قابلیت های سولانا برای ارسال میلیون ها NFT با هزینه های کم استفاده می کند و برتری تکنولوژیکی شبکه را نشان می دهد.

Pantera همچنین بر تطبیق پذیری Solana، صادرکننده ارز رمزنگاری شده SOL، تأکید می کند که می تواند از موارد استفاده مختلفی پشتیبانی کند که پیاده سازی آن در بلاک چین اتریوم دشوار است.

پروژه‌هایی مانند Hivemapper و Phoenix نشان می‌دهند که چگونه معماری یکپارچه Solana به توسعه برنامه‌های کاربردی نوآورانه کمک می‌کند.

علاوه بر این، فرانکلین تمپلتون قبلاً فناوری پیشرفته سولانا را برجسته کرده و آن را برای موج بعدی پذیرش ارزهای دیجیتال ایده آل توصیف کرده است.

در نتیجه، سولانا به عنوان یک بازیگر کلیدی ظاهر می شود که آماده تغییر شکل بلاک چین و چشم انداز ارزهای دیجیتال است.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز یکشنبه (3 ژوئیه) از 64.57 تا 64.518 دلار متغیر بود. این ارز دیجیتال در ساعت 20:02 به وقت ایران با قیمت 64103 دلار معامله شد. تغییر قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود 200 دلار کاهش یافته است.

ارزش تراکنش های بزرگترین ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته به 45.8 میلیارد دلار رسید و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به یک هفته قبل 3 درصد کاهش یافته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از 3469 دلار به 3520 دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال در ساعت 20:02 به وقت ایران به قیمت 3478 دلار معامله شد. تغییر قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود 26 دلار کاهش یافته است.

ارزش تراکنش های دومین ارز دیجیتال جهان در 24 ساعت گذشته 40.7 میلیارد دلار بوده و ارزش آن نسبت به یک هفته قبل 3 درصد کاهش داشته است.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=40831

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.