• امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2

سقوط آزاد ارزهای دیجیتال / کاهش 18 درصدی قیمت بیت کوین در یک ماه

  • کد خبر : 38630
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
سقوط آزاد ارزهای دیجیتال / کاهش 18 درصدی قیمت بیت کوین در یک ماه

قیمت ارزهای دیجیتال در اولین روز ماه مه در بحبوحه فروش گسترده تر بازار به شدت کاهش یافت. نگرانی های فزاینده پیش از تصمیم فدرال رزرو ایالات متحده برای نرخ بهره و دستگیری مدیر عامل صرافی Binance دو دلیل این سقوط جمعی کریپتو بود.

اخبار اقتصادی؛ بیت کوین برای سومین روز متوالی سقوط کرد، زیرا این ارز دیجیتال در آوریل بدترین عملکرد ماهانه خود از پایان سال 2022 را به ثبت رساند. 2024. در همین حال، بازارها منتظر تصمیم فدرال رزرو در مورد نرخ بهره و داده های کلیدی بازار کار ایالات متحده هستند.

ارزش پرمعامله ترین ارز دیجیتال جهان در هفته گذشته تقریباً 15 درصد کاهش یافته است، زیرا سرمایه گذاران سعی کردند پس از افزایش دیوانه وار بیت کوین به بیش از 70 هزار دلار، سود خود را ذخیره کرده و آن را بفروشند.

در حال حاضر بیت کوین در کانال 56000 دلار معامله می شود که حدود 10 درصد کمتر از قیمت روز قبل است. این کمترین قیمت از پایان فوریه است. البته این افت قیمت تنها محدود به بیت کوین نبود و اتریوم نیز با قیمت 2840 دلار معامله شد که نسبت به روز گذشته بیش از 8 درصد کاهش داشت. در حال حاضر ارزش جهانی بازار ارزهای دیجیتال 2.13 میلیارد دلار است که در 24 ساعت گذشته 9 درصد کاهش یافته است. با این حال، حجم معاملات 24 ساعته بیش از 50 درصد افزایش یافته است.

تحلیلگران می گویند که انتظار نمی رود فدرال رزرو بعداً نرخ بهره را تغییر دهد، اما این احساس در بین سرمایه گذاران وجود دارد که ممکن است بانک مرکزی به هیچ وجه در سال جاری نرخ بهره را کاهش ندهد، که ضربه ای به دارایی های حساس به نرخ های بهره مانند ارزهای دیجیتال و سهام است. و اوراق قرضه یا حتی کالاها.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=38630

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.