• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
1

سریال شیرین نون خا در اسکله بریس چابهار با سبک زیبای بلوچی + عکس

  • کد خبر : 44721
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸
سریال شیرین نون خا در اسکله بریس چابهار با سبک زیبای بلوچی + عکس

ندا قاسمی بازیگر متولد 1366 در کرمانشاه است. ندا قاسکی بازیگر تئاتر، تلویزیون و مجری رادیو است. او با بازی در سریال نون خا در نقش «شیرین» شناخته شد.

بیوگرافی ندا قاسمی بازیگر نون خ

وی بازیگری در تئاتر را از سال 1385 آغاز کرد و سپس در صدا و سیمای مرکز کرمانشاه به عنوان بازیگر و مجری در برنامه های مختلف فعالیت کرد و از سال 1392 به عنوان مجری، صداپیشه و بازیگر در واحد نمایش رادیو کرمانشاه مشغول به کار شد. وی همچنین دانشجوی دکتری شیمی آلی دانشگاه تهران است.

او علاوه بر بازیگری در تئاتر و تلویزیون به دوبله نیز اختصاص دارد. در 20 سالگی بازی در تئاتر را آغاز کرد و در سال 1374 برای نمایش بهی نامزد بهترین بازیگر زن از سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر شد. او همچنین اولین تجربه بازیگری خود را در تلویزیون با ایفای نقش در سریال نون خا به کارگردانی سعید آقاخانی در نقش شیرین به دست آورد.

وی درباره نقش شیرین و ماجرای ازدواجش گفت: هر چه جلوتر می‌رویم نویسنده شخصیت‌های بیشتری را در بازیگران می‌بیند و طبیعتاً نسبت به قبل کنترل بیشتری دارد که چه اتفاقاتی برای بازیگر بنویسد و چه ماجراهایی. و ویژگی هایی که او را درگیر می کند.” ندا قاسمی همچنین در سریال رادیویی «قلب بنفش» به کارگردانی میر طاهر مظلومی به ایفای نقش پرداخته است.

ندا قاسمی

ندا قاسمی یکی از بازیگرانی است که فعالیت محدودی در شبکه های اجتماعی دارد اما همچنان عکس های جالب و زیبایی از خود منتشر می کند. او در یکی از آخرین پست های خود تصویری زیبا از بریس اسکله منتشر کرده است. با عکس ندا قاسمی در چابهار همراه باشید.

اسکله بریس یکی از محبوب ترین اسکله های نزدیک چابهار است که در سال های اخیر گردشگران زیادی برای دیدن زیبایی های آن به چابهار سفر کرده اند. در میان سواحل جنوبی کشور، سواحل خلیج فارس از معروف ترین سواحل است. در حالی که سواحل دریای مکران در نزدیکی چابهار از جمله سواحل صخره ای بی نظیر ایران است.

در سال های اخیر محدودیت ها برای بازدید از سواحل اطراف چابهار کاهش یافته و افراد زیادی برای بازدید از اسکله های اطراف چابهار به این منطقه سفر می کنند. بسیاری از گردشگران اسکله و ساحل بریس را یکی از زیباترین مکان های دیدنی چابهار می دانند. با توجه به طبیعت بکر ساحل بریس، در حال حاضر امکانات زیادی در این منطقه وجود ندارد. اما زیبایی چشمگیر این ساحل، بازدید از آن را به خاطره ای فراموش نشدنی در سفر به چابهار تبدیل می کند.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=44721

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.