• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
7

زیباترین زن خیانتکار جهان کیست ؟! / معشوقه زشت ترین مرد مشهور را بشناسید ! + عکس ها

  • کد خبر : 2252
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
زیباترین زن خیانتکار جهان کیست ؟! / معشوقه زشت ترین مرد مشهور را بشناسید ! + عکس ها

کیلیان مدتی است که شایعه شده است امباپه با استعداد تیم ملی فرانسه و مدل معروف بلژیکی رز برترام با هم رابطه دارند. امباپه شب گذشته در فینال دوم جام جهانی او شرکت کرد و خوش درخشید. اما او و هم تیمی هایش نتوانستند جام را به خانه بیاورند. این ستاره پاری سن ژرمن در سال 2018 با شکست کرواسی در فینال جام جهانی روسیه قهرمان مسابقات شد.

رز برترام کیست؟

گمان می رود که برترام 27 ساله پس از ورود امباپه به صنعت مد در پاریس با او آشنا شده است. رز متولد بلژیک، فرزند پدری بلژیکی و مادری اهل کیپ ورد است. رز در 13 سالگی به یک آژانس مدلینگ پیوست و از آن زمان در تبلیغات شرکت های مشهور جهانی مانند L’Oreal و H&M ظاهر شد. او اکنون بیش از 800000 فالوور در اینستاگرام خود دارد که یکی از آنها نامزد جدید او، امباپه است.

با این حال، امباپه فرانسوی اولین بازیکن پاری سن ژرمن نیست که با رز قرار می گیرد.

او قبلاً در ۱۷ سالگی با گرگوری ون در ویل در ارتباط بود. این زوج بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ در پاریس با هم زندگی کردند، زمانی که ون در ویل برای پاری سن ژرمن بازی می‌کرد.

امباپه هرگز با این مدافع هلندی در پاری سن ژرمن هم تیمی نشد و یک سال پس از جدایی از ون در ویل به این باشگاه پیوست، اما اگر شایعات صحت داشته باشند، او اکنون در کنار نامزد سابقش است.

رز برترام با پوشیدن لباس قرمز و سفید الهام گرفته از پیراهن فوتبال در هفته مد قطر، طرفداران خود را شگفت زده کرد. او تصاویری از این مراسم را در اینستاگرام برای فالوورهایش به اشتراک گذاشت. در این پست تصاویری از او و ویدیویی از او در حال قدم زدن در یک استادیوم مملو از جمعیت بود.

رز زیر این پست نوشت: چه شب زیبایی برای حضور در قطر مد یونایتد! این بزرگترین نمایش مد بود. جشنواره مد، فوتبال و فرهنگ با 5 قاره در یک مسیر و اجرای شگفت انگیزی که در جام جهانی برگزار شد.

رز برترام;  نامزد امباپه در مراسم مد در قطر

طرفداران او ظاهر او را دوست داشتند و با نظرات تشویق کننده او را تشویق کردند.

کیلیان امباپه و رابطه با معشوق سابق همکلابیش

مدتی است که شایعه شده است که کیلیان امباپه، استعداد درخشان تیم ملی فرانسه و رز برترام، مدل مشهور بلژیکی با هم رابطه دارند.

گمان می رود که برترام 27 ساله پس از ورود امباپه به صنعت مد در پاریس با او آشنا شده است. رز متولد بلژیک، فرزند پدری بلژیکی و مادری اهل کیپ ورد است. این مدل اکنون بیش از 800000 دنبال کننده در اینستاگرام خود دارد که یکی از آنها نامزد جدید او، امباپه است.

کیلیان امباپه

امباپه فرانسوی اولین بازیکن پاری سن ژرمن نیست که با رز قرار می گیرد. او قبلاً در ۱۷ سالگی با گرگوری ون در ویل در ارتباط بود. این زوج بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ در پاریس با هم زندگی کردند، زمانی که ون در ویل برای پاری سن ژرمن بازی می‌کرد.

امباپه هرگز با این مدافع هلندی در پاری سن ژرمن هم تیمی نشد و یک سال پس از جدایی از ون در ویل به این باشگاه پیوست، اما اگر شایعات صحت داشته باشند، او اکنون در کنار نامزد سابقش است.

رز برترام با پوشیدن لباس قرمز و سفید الهام گرفته از پیراهن فوتبال در هفته مد قطر، طرفداران خود را شگفت زده کرد.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=2252

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.