• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
10

در واتساپ با یک ضربه عکس‌ها را به استیکر تبدیل کنید

  • کد خبر : 2192
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰
در واتساپ با یک ضربه عکس‌ها را به استیکر تبدیل کنید

به گزارش اخبار اقتصادی

جدیدترین آپدیت اپلیکیشن پیام رسان محبوب واتس اپ قابلیت جذابی را برای کاربران iOS به ارمغان می آورد. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا تصاویر خود را به استیکر تبدیل کنند. بنابراین، نیازی به استفاده از برنامه های شخص ثالث برای ساخت استیکر نخواهید داشت. این ویژگی توسط یک API رسمی در iOS 16 پشتیبانی می شود.

به گزارش گیزچین، نسخه 23.7.75 واتس اپ برای iOS با پیشرفت های جالب و ویژگی های جدید در دسترس کاربران قرار گرفته است. از ویژگی های این آپدیت می توان به قابلیت کشیدن و رها کردن تصاویر، فیلم ها و اسناد از برنامه های دیگر به چت های واتس اپ اشاره کرد که اشتراک گذاری آن ها را آسان می کند. علاوه بر این، اگر از iOS 16 استفاده می کنید، می توانید از برخی ویژگی های منحصر به فرد این پیام رسان استفاده کنید که از مهمترین آنها می توان به قابلیت تبدیل عکس به استیکر با یک ضربه اشاره کرد.

قابلیت جدید واتس اپ به کاربران این امکان را می دهد که سوژه مورد نظر خود را از تصویر استخراج کرده و در مکالمات خود ارسال کنند. بدین ترتیب یک برچسب مخصوص از تصویر مورد نظر ساخته خواهد شد. پس از درج تصویر، واتس اپ به صورت خودکار آن را به استیکر تبدیل کرده و به مجموعه استیکرهای کاربر اضافه می کند. در حالی که ممکن است این ویژگی چند روزی است که در اختیار برخی از کاربران قرار گرفته باشد، اکنون همه کاربران iOS 16 می توانند از آن بهره ببرند.

یکی از مزایای آپدیت جدید واتس اپ این است که تجربه کاربری یکپارچه تری را ارائه می دهد. پیش از این، مردم مجبور بودند از برنامه های شخص ثالث برای ایجاد استیکرهای سفارشی استفاده کنند. اکنون با قابلیت ساخت استیکرهای داخلی واتس اپ، می توانید این کار را مستقیماً در داخل پیام رسان انجام دهید. انتظار می رود تنظیمات پیشرفته تری برای این ابزار با به روز رسانی های آینده در دسترس باشد.

برای استفاده از قابلیت تبدیل تصویر به استیکر در واتس اپ باید این برنامه را به آخرین نسخه آپدیت کنید.

منبع: اخبار جدید

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=2192

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.