• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
13

تیتراژ پایان سریال قهوه ترک + فیلم

  • کد خبر : 18753
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
تیتراژ پایان سریال قهوه ترک + فیلم

به گزارش اخبار اقتصادی، قهوه ترک از سریال های یک نمایش خانگی محبوب ایرانی است که در ژانر درام-عاشقانه-ماجراجویی به کارگردانی علیرضا امینی و نویسندگی محمد رضایی راد تولید شده است. قهوه ترک بر اساس پروژه ای از نغمه ثمینی که در رزومه موفق آن سریال پرطرفدار شهرزاد و محمد رضایی راد که در عرصه تئاتر بسیار فعال است ساخته شد و در سال 1402 از فیلم نت پخش شد.

مراحل پیش تولید سریال. قهوه ترک از اسفند ماه سال 1400 شروع شد و پس از انتخاب بازیگران و خواندن فیلمنامه، تصویربرداری از اواخر خرداد 1401 آغاز شد. موسیقی تیتراژ پایانی این سریال به نام چمدون توسط روزبه نعمت اللهی ساخته شده است.

بازیگران قهوه ترک

حامد بهداد سارا رسول زاده امیر یعفری مجتبی پیرزاده، محمد ولی زادگان، امیر نوروزی، بهاره کیان افشار، شاهرخ فورتونیان، عرفان ناصری، سجاد تابش، فرید سجادی حسینی و پیام احمدی نژاد از جمله بازیگران سریال قهوه ترک بودند.

تاریخچه قهوه ترک

داستان سریال نمایش خانگی قهوه ترک در مورد دختر جوانی به نام Tarane Ba Baj سارا رسول زاده او پرستار است و علاوه بر حرفه اش موسیقی خیابانی می سازد، به دلیل شکایت (مرگ یک بیمار) شغل خود را از دست می دهد و تصمیم می گیرد به ترکیه مهاجرت کند. او پدر و خواهر دوقلویش را در ایران رها می کند و به ترکیه می رود تا پسری را ببیند که اخیراً با نام پرهام با بازی مجتبی پیرزاده آشنا شده است، اما در این مسیر اتفاقاتی رخ می دهد.

منبع: رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=18753

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.