• امروز : شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
2

تغییرات قابل توجه در روند قیمت بیت کوین

  • کد خبر : 41945
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۶
تغییرات قابل توجه در روند قیمت بیت کوین

اکوایران: بیت کوین در ماه جولای موفق شد قیمت بالای جدیدی را به ثبت برساند و روند اخیر قیمت این ارز دیجیتال نشان دهنده روزهای درخشانی برای بازار ارزهای دیجیتال است.

اخبار اقتصادی، داده‌های CoinTelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که بیت‌کوین در ماه جولای توانست قیمت بالایی را ثبت کند.

به گفته کوین تلگراف، بزرگترین ارز دیجیتال توانسته است روند بازیابی خود را حفظ کند. یعنی این ارز دیجیتال در هفته گذشته 10.4 درصد رشد داشته و رشد قیمت آن در تیرماه معادل 6.6 درصد بوده است.

معامله‌گر مشهور بنجامین کوئن انتظار دارد که میانگین متحرک 20 هفته‌ای بیت‌کوین به میزان 65650 دلار به یک عامل حمایتی برای ادامه حرکت رو به جلوی قیمت بیت‌کوین تبدیل شود.

این معامله گر به محدوده پشتیبانی از بازار بیت کوین اشاره کرده است. محدوده ای که در وسط میانگین متحرک ساده 20 هفته ای و میانگین متحرک نمایی قرار دارد. همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، بیت کوین در بیشتر روزهای اخیر بازار صعودی خود بالاتر از این محدوده معامله شده است.

در همین حال، معامله‌گر و متخصص راکت کپیتال بر ناچیز بودن نسبی افت اخیر قیمت بیت کوین پس از رسیدن به بالاترین حد خود در ماه مارس تمرکز کرده است.

علاوه بر این، اعتماد به بازار ارزهای دیجیتال به بلندپروازانه ترین سطح خود در بیش از یک ماه گذشته رسیده است که نشانه دیگری از ادامه روند بهبود این بازار است.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز یکشنبه (31 ژوئیه) از 65825 دلار به 67706 دلار در نوسان بوده است. این ارز دیجیتال در ساعت 23:00 به وقت ایران با قیمت 67091 دلار معامله شد. تغییر قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود 400 دلار کاهش یافته است.

ارزش تراکنش های بزرگترین ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 23.02 میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به یک هفته قبل 11 درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از 3415 دلار به 3527 دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال در ساعت 23:00 به وقت ایران با قیمت 3491 دلار معامله می شد. تغییر قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود 40 دلار کاهش یافته است.

ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار در 24 ساعت گذشته 78.11 میلیارد دلار بوده و ارزش آن نسبت به یک هفته قبل 8 درصد افزایش یافته است.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=41945

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.