• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
11

برهنه شدن پانته آ سیروس! / بازیگر محجبه تلویزیون از بازیگری دست کشید!

  • کد خبر : 27389
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸
برهنه شدن پانته آ سیروس!  / بازیگر محجبه تلویزیون از بازیگری دست کشید!

پانته آ کوروش / پانته آ کوروش اینستاگرام / پانته آ کوروش عکس / فیلم پانته آ کوروش / همسر پانته آ سیروس

پانته آ سیروس متولد 1 فروردین 1353 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.

وی فارغ التحصیل رشته طراحی صنعتی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است. فعالیت اصلی او نقاشی است و همچنین مربی ورزش است. این بازیگر در خانواده ای با سه برادر بزرگ شده و مربی ورزش نیز می باشد.

او فعالیت هنری خود را از سال 1370 در سن 17 سالگی با نقاشی و زیر نظر آیدین آغداشلو آغاز کرد و در 28 سال اخیر نمایشگاه های متعددی از جمله گلستان، گالری جرجانی و … برگزار کرد.

این بازیگر 50 ساله علاوه بر بازیگری به نقاشی نیز می پردازد.

پانته آ سیروس

تمرین سنگین پانته آ سیروس

پانته آ سیروس در خصوص تاثیر ورزش در زندگی شخصی و دلایل انتخاب آن گفت: خانواده ورزشکار دلیل اصلی انتخاب ورزش بوده است. استعداد ورزشکار شدن را داشتم، علاوه بر آن، ظرفیت قلب، ظرفیت ریه و قدرت عضلانی ام برای ورزش بالا بود و همه این نکات باعث شد که مانند پدرم ورزشکاری شوم.

من با پدرم به شکار می رفتم، البته آن زمان شکار چندان بد نبود. به همین دلیل، من همچنین در مورد اسلحه یاد گرفتم و یاد گرفتم که چگونه یک فشنگ را پر کنم، یک اسلحه را نگه دارم و تفاوت بین اسلحه را درک کنم.

همه اینها باعث شد در لحظاتی از زندگی که همه درگیر مسائلی مانند فشار، توهین و آزار هستند، به ورزش بپردازم. وقتی وارد طبیعت می شوم کاملا از آن لذت می برم و جلوه های مختلف طبیعت مانند یک نمایش جلوی صورتم می رقصند و در این نمایش بازی می کنم.

او علاوه بر بازیگری، مربی ورزشی در رشته های شنا، اسکی، ایروبیک و بدنسازی است. از دیگر علایق او کوهنوردی، صخره نوردی و دوچرخه سواری در کوهستان است.

پانته آ سیروس

منبع: رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=27389

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.