• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
7

با ماه تولدت بفهمی کی ازدواج می کنی!

  • کد خبر : 22735
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹
با ماه تولدت بفهمی کی ازدواج می کنی!

برخی از خصوصیات افراد با ماه تولد آنها سازگاری زیادی دارد، جالب است بدانید ماه تولد آنها چیست ازدواج و زمان نیز تاثیر دارد.

آوریل – اواخر دهه 20

متولدین ماه اول سال برای ازدواج عجله نمی کنند و با دقت قدم برمی دارند و ازدواج هرگز برایشان تصمیم آسانی نیست. ماه های آوریل هرگز قبل از 20 سالگی ازدواج نمی کنند، اما ازدواج آنها عاشقانه است و اغلب در دهه بیست زندگی خود هستند. این افراد پس از تحقیق و شناخت فرد مورد نظر خود را انتخاب می کنند و دوست ندارند کسی در تصمیم گیری آنها دخالت کند به همین دلیل تصمیم نهایی خود را قبل از روز موعود به دیگران اطلاع نمی دهند و فقط به دنبال مشاوره هستند. از دیگران. ماه های آوریل دوست دارند با همسرشان زندگی عاشقانه و پرشوری بسازند.

مه – 30

متولدین اردیبهشت افرادی واقع بین هستند که کمتر خیال پردازی می کنند. باید در درون خود به دنبال شادی و آرامش باشند و سپس آن را در فرد دیگری جستجو کنند، به همین دلیل بهتر است در 30 سالگی ازدواج کنند. اردیبهشتی ها دوست دارند عروسی خود را در فضایی باز و برگ های رنگارنگ روی درختان برگزار کنند، به همین دلیل پاییز بهترین فصل برای برگزاری جشن عروسی برای اردیبهشتی ها است.

ژوئن – 35 سال

او متولد خرداد، خستگی ناپذیر، خوش تیپ، باهوش و باهوش است اما دو شخصیت دارد. او آموخته است که عشق می تواند دردسرساز و ناراحت کننده باشد و در مورد ازدواج و زمان آن گاهی مطمئن و گاهی شک دارد. گفتن زمان دقیق ازدواج برای ماهی خرداد سخت است اما ممکن است متولدین خرداد بعد از 30 سالگی به ثبات مطلوب برسند به همین دلیل 35 سالگی ایده آل ترین سن برای ازدواج آنهاست. متولدین آخرین ماه بهار دوست دارند جشن عروسی آنها پر از شگفتی و شکوه باشد.

جولای – اواسط دهه 20

متولدین اولین ماه تابستان افرادی هستند که عاشق حرفه خود هستند و اگر عاشق فردی مورد علاقه خود شوند، عشقشان به راحتی از بین نمی رود. متولدین تیرماه می خواهند نیمه گمشده خود را هر چه زودتر پیدا کنند و به دنبال پناهندگی و امنیت باشند به همین دلیل اغلب در سن 20 سالگی ازدواج می کنند. قوس عاشق کسی می شود که به آنها احساس آرامش می کند. آنها جشن عروسی خود را در تعطیلات تابستانی به صورت کاملا خصوصی و خودمانی برگزار می کنند، زیرا آنها عاشق خانواده هستند و تابستان زمان خوبی برای استراحت مهمانان است.

آگوست – 30 تا 40 سال

مردادی ها از حرفه ای ترین افرادی هستند که عشقشان خاص و عام است. متولدین ماه دوم تابستان زمان زیادی را صرف روابط خود می کنند و ابتدا عاشق می شوند و سپس تصمیم به ازدواج می گیرند. متولدین مرداد ماه اغلب در دهه سی و چهل سالگی تصمیم به ازدواج می گیرند و جشن عروسی خاطره انگیز و عاشقانه ای را برای همسرانشان در سال جدید ترتیب می دهند به گونه ای که دیگران را به تحسین وا می دارد.

سپتامبر – اواخر دهه 20

شهریوری ها افرادی آرمان گرا هستند که می خواهند همه چیز به بهترین شکل ممکن انجام شود. متولدین شهریور در عشق و ازدواج نیز این گونه عمل می کنند، پس از مستقل شدن و تطبیق با جریانات مختلف و رسیدن به ثبات در تصمیم گیری ها، تمایل به ازدواج و انتخاب همسر دارند. این افراد اغلب در 20 سالگی ازدواج می کنند و عروسی خود را در زمستان برگزار می کنند.

مهر- اوایل دهه 20

متولدین علامت میزان چندان به تجمل اهمیت نمی دهند و سادگی و قوام را دوست دارند و به ظرافت و جزئیات علاقه زیادی نشان می دهند. مهریس در سن 20 سالگی به سرعت ازدواج می کند که نیمه گمشده اش پیدا می شود. جشن عروسی شما معمولا افسانه ای و پر از تجمل نیست و عروسی ساده و دوستانه ای در فصل زیبای تابستان است.

آبان – بین 30 تا 40 سال

ماه های نوامبر برای خود و رویاهایشان ارزش قائل هستند. آنها تا زمانی که نیمه گمشده خود را پیدا نکنند تصمیم به ازدواج نخواهند گرفت. متولدین نوامبر عاشق تجمل هستند و زمان زیادی را صرف آماده سازی مراسم عروسی خود می کنند. آبانی ها دوست دارند در مهمترین روز زندگی خود بدرخشند به همین دلیل تلاش زیادی می کنند و جشنی را برگزار می کنند که یکی از خاطره انگیزترین جشن هاست.

تصادفی – اواسط دهه 30

ماهی آذر اگرچه در زندگی خود تغییر و تنوع را دوست دارد اما پس از کسب تجربیات لازم تصمیم جدی برای ازدواج می گیرد و خیلی راحت از ازدواج دست بر نمی دارد. متولدین این ماه ایده های خلاقانه زیادی در مورد مراسم عروسی دارند و برای برگزاری یک جشن عروسی ایده آل و عالی برنامه ریزی خوبی دارند.

د- اوایل دهه 20

متولدین ماه اول زمستان افرادی بی نهایت وفادار هستند که عاشق تعارف هستند. دوست دارند هر چه زودتر تشکیل خانواده بدهند و از 20 سالگی یعنی از همان سال های اول جوانی رابطه عاطفی و جدی را شروع کنند. ماهی ها وسواس زیادی برای برگزاری عروسی دارند و باید اولویت های خود را روی کاغذ بنویسند و قدم به قدم حرکت کنند وگرنه ممکن است در زمان برگزاری مراسم عروسی دست و پای خود را از دست بدهد.

بهمن – بین 30 تا 40 سال

بهمن ها افراد منحصر به فردی هستند که شیوه زندگی آنها با دیگران بسیار متفاوت است. این افراد اغلب دیر ازدواج می کنند، در دهه 30 و 40 سالگی، زیرا دوست دارند قبل از ازدواج و ساختن زندگی، سفر، کشف و هیجان را تجربه کنند. متولدین این ماه از سنت ها متنفرند و از ازدواج سنتی خوششان نمی آید و دوست دارند خودشان همسرشان را انتخاب کنند. آنها در فصل بهار یک عروسی رویایی برای همسرشان ترتیب می دهند.

مارس – 26 سال

ترازوهای آخر سال افرادی هستند که از تنهایی دوری می‌کنند و در صورتی که شریک زندگی‌شان با اخلاقیات آن‌ها موافق باشد، یعنی به رویاهایشان احترام بگذارد و به آنها کمک کند تا به آن‌ها برسند، تصمیم به ازدواج می‌گیرند. اکثر ماهی های مارس در سن 26 سالگی ازدواج می کنند و در شبی که ماه کامل یا کامل می شود جشن عاشقانه بزرگی برگزار می کنند و پس از ساختن زندگی دوست دارند با شریک زندگی خود در هر جایی قدم بزنند.

منبع: ثنا پرس

منبع: رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=22735

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.