• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
6

این بازیگر 12 بار از او خواستگاری کرد/پدر خواستگاری ایران شد! + فیلم

  • کد خبر : 37848
  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
این بازیگر 12 بار از او خواستگاری کرد/پدر خواستگاری ایران شد!  + فیلم

بازیگر” نمایندگی شیشه او از روند خواستگاری اش گفت و گفت: هر جا رفتیم به ما زن ندادند. گفتند می روی جبهه و زنده برنمی گردی.

اصغر نقی زاده این بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه «جعبه سیاه» شبکه اقف درباره ماجرای زن گرفتن خود گفت: سال 63 30 هزار تومان دادم، زن گرفتم. در آن لحظه یک دختر به ما دادند، با 32 دندان سالم و دو اثاثیه نیسان. البته دلار 63 تومان بود. با همسرمان ازدواج کردیم و سپس به جبهه رفتیم.

نقی زاده درباره تعداد دفعاتی که به خواستگاری رفته است، توضیح داد: پیش از این در فاصله سال های 62 تا 63 12 بار به خواستگاری رفتم. البته هنوز با پدر خواستگاری ایران فاصله دارم. چون آنها بیشتر از من بوده اند. هر جا رفتیم به ما زن ندادند. می گفتند اگر به جبهه بروی زنده برنمی گردی.

بازیگر «آژانس شیشه ای» در پاسخ به این سوال که به خانواده همسرتان هم اطمینان دادید که جایی می روید که برای او اتفاقی نیفتد، گفت: خیر، دو ماه در جزیره مجنون بودیم که به گفته آقای رحیم. صفوی از عراق فقط یک میلیون و 300 هزار توپ و خمپاره در آنجا ریخته شد که باعث ریزش ریه های من شد.

خطاب به امیر آزاد گفت: می دانی راه رفتن زن روی ماه یعنی چه؟ یعنی همه باید آماده باشند. در هر زمانی ممکن است یک موقعیت اورژانسی پیش بیاید و شما به بیمارستان بروید و نوزاد با سزارین به دنیا بیاید. در سال 1365 این وضعیت برای من پیش آمد. اما از جبهه به من زنگ زدند که به دوکوهه بروم. آنجا بود که همسرم را در آن شرایط رها کردم و رفتم.

نقی زاده ادامه داد: یک ماه آنجا بودم تا اینکه با تهران تماس گرفتم. مادر همسرم و همسرم تلفنی به من گفتند تا بچه به دنیا بیاید تهران و بعد برویم. رفتم تهران. 6500 تومان هزینه بیمارستان بود. من هم پولی برای پرداخت نداشتم. به وزارت آموزش و پرورش رفتم و درخواست وام دادم. رئیس بهزیستی گفت در صف می مانید و من گفتم همسر و پسرم در بیمارستان هستند. پیش رئیس منطقه رفتم و ماجرا را گفتم. وی همچنین با بهزیستی تماس گرفت و گفت همسر و پسرش در بیمارستان بستری هستند. 4000 تومان به من دادند، 2500 تومان داشتم، هزینه را پرداخت کردم و پسرم را بردم و به منطقه برگشتم.

این بازیگر سینما مدعی شد من از همسرم می ترسم اما همسرم از سوسک می ترسد و گفت: ببین چه سوسکی است! مردی که از همسرش نترسد مرد زندگی نیست. هرکی میگه من نمیترسم باید ببینه کارت پول کی دستش هست. یکی از دلایل سکته مغزی در مردان خرید برای زنان است که پیامک می دهد و باعث درد قلب می شود.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=37848

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.