• امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
2

افشای آخرین پیام ساتوشی ناکاموتو/ خالق بیت کوین چه گفت؟

  • کد خبر : 38606
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸
افشای آخرین پیام ساتوشی ناکاموتو/ خالق بیت کوین چه گفت؟

پس از 13 سال، آخرین پیام خالق بیت کوین ساتوشی ناکاموتو بازیابی شد و بر رمز و راز منشأ بیت کوین افزود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیزده سال پیش خالق بیت کوین که با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو شناخته می شود، آخرین پیام خود را ارسال کرد. پیام او اکنون یک متن افسانه ای در جامعه ارزهای دیجیتال است.

به گزارش تجارت نیوز، ناپدید شدن ناگهانی خالق بیت کوین ساتوشی ناکاموتو در سال 2011 یکی از مرموزترین رویدادها در دنیای ارزهای دیجیتال است. پس از اینکه ناکاموتو پایه و اساس توسعه بیت کوین را گذاشت و شاهد رشد اولیه آن بود، به طور ناگهانی ارتباط خود را متوقف کرد و بدون هیچ ردی ناپدید شد.

آخرین ایمیل منتسب به ساتوشی ناکاموتو، خالق بیت کوین، در 26 آوریل 2011 برای توسعه دهنده بیت کوین ارسال شد و آخرین تعامل خالق مرموز بیت کوین را قبل از ناپدید شدنش نشان می دهد.

ناکاموتو در این ایمیل گفت که تمایلی به تبدیل شدن به یک شخصیت اسطوره ای و اسرارآمیز ندارد و همچنین تمایل خود را برای کناره گیری از نقش خود در توسعه بیت کوین اعلام کرد. او نوشت: “من به چیزهای دیگری رفته ام و احتمالاً در دسترس نخواهم بود.” سپس کنترل آینده بیت کوین را به جامعه و توسعه دهندگان آن واگذار کرد.

در همان ایمیل، ساتوشی ناکاموتو کلید “CAlvert” و کد پخش را به برخی از کاربران قدیمی داد. اقدام او انتقال پروژه بیت کوین و سپردن آن به کسانی بود که قرار بود چشم انداز بیت کوین را ادامه دهند.

در حالی که محتوای ایمیل در نگاه اول عادی به نظر می رسد، اهمیت آن این است که یکی از آخرین ارتباطات ناکاموتو قبل از ناپدید شدن از صحنه ارزهای دیجیتال بود. این پیام نه تنها پایان دخالت مستقیم ناکاموتو در بیت کوین را نشان می دهد، بلکه نشان دهنده انتقال خالق پروژه به جامعه رمزنگاری است.

در حالی که جامعه ارزهای دیجیتال به بررسی میراث ناکاموتو و منشأ بیت کوین ادامه می دهد، آخرین ایمیل به عنوان یادآور چهره مرموز اولین ارز دیجیتال جهان است.

227227

منبع خبرآنلاین

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=38606

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.