• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

نئو بانک را فقط از سایت یا مارکت های رسمی اندروید دانلود کنید

  • کد خبر : 31497
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
نئو بانک را فقط از سایت یا مارکت های رسمی اندروید دانلود کنید

 

به گزارش اخبار اقتصادی، با توجه به وجود پلتفرم های ناامنی که از عدم ارتباط با فروشگاه های خارجی مانند گوگل پلی شکل گرفته است، بسیاری از کاربران ایرانی نگران این هستند که نرم افزار بانکی خود را از کدام منابع معتبر دانلود کنند.

روابط عمومی بانک گردشگری وی در گفتگو با رکنا در پاسخ به این سوال که برای جلوگیری از این گونه کلاهبرداری ها کاربران باید با مراجعه به کدام منابع موثق نرم افزار بانکی خود را آپدیت و دانلود کنند، به صفحه ای ویژه و مستقل در وبسایت برای معرفی و دانلود نئو بانک اشاره کرد. وی افزود: لینک های معتبر فروشگاه های ایرانی (بازار) نیز در این صفحه در اختیار کاربران قرار می گیرد.

رضا لیاقت وارز، مدیر روابط عمومی بانک گردشگری با تاکید بر اینکه راه روشن و مطمئنی برای دانلود نرم افزار وجود دارد، افزود: این مشکلات عمدتا زمانی رخ می دهد که کاربران به لینک های نادرست و سایت های خود بانک دسترسی داشته باشند یا از بازارهای داخلی استفاده نکنند. و استفاده از فروشگاه های خارجی که مورد تایید نیستند. در این مسیر خطرناک، اطلاع رسانی به مخاطبین و کاربران نقش مهمی دارد.

لیاقت ورز با بیان اینکه باید از تمام قابلیت های دیجیتال برای افزایش آگاهی مردم استفاده شود، گفت: نرم افزار بانک گردشگری در بازارهای ایران موجود است و میزان استقبال و تعامل با مجموعه ما مشخص است.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=31497

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.