• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
6

معرفی روش‌های بازاریابی مدرن با دستگاه ذخیره شماره مشتری 1403

  • کد خبر : 42928
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵
معرفی روش‌های بازاریابی مدرن با دستگاه ذخیره شماره مشتری 1403

در عصر ارتباطات ارزش دیتاهای درست حتی از طلا هم بیشتر است. یکی از بهترین روش های بازاریابی ایجاد باشگاه مشتریان وفادار است. به همین دلیل در فضاهای مجازی همواره افراد به دنبال ایجاد کانال، گروه و پیج هایی هستند تا بتوانند افراد علاقه مند به خدماتشان را در یک جا جمع کرده و به مرور از آن ها مشتریان وفاداری بسازند. نرم افزار و دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری یکی از راه هایی است که به واسطه آن می‌توانید لیستی از شماره مشتریان خود گردآوری کنید و در مناسبت های مختلف از آن ها استفاده نمایید.

بازاریابی شماره موبایل مشتریان به همین نقطه محدود نمی‌شود، بلکه روش های متنوعی برای گردآوری و مارکتینگ به واسطه شماره موبایل دارد. با آگاهی از مزایا و روش های درست بازاریابی شماره موبایل مشتری می‌توانیدخیلی سریع فروش خود را چند برابر افزایش دهید.

لذا ما در ادامه محبوب ترین روش های گردآوری شماره موبایل مشتریان و مزایای استفاده درست از آن ها را به طور کامل شرح می‌دهیم. همچنین روش های مختلف بازاریابی به واسطه شماره موبایل مشتریان را به شما آموزش خواهیم داد تا خیلی سریع یکی از موفق ترین کسب و کار ها به واسطه بازاریابی شماره موبایل تبدیل شوید.

روش های جمع آوری شماره موبایل مشتریان

قبل از اینکه بخواهیم به مزایا و نحوه بازاریابی با استفاده از بانک های شماره موبایل بپردازیم، باید بدانید که چه طور می‌توانید یک بانک اطلاعاتی دقیق و مرتبط با حیطه فعالیتتان گردآوری کنید. راه های زیادی برای دسترسی به بانک شماره های مختلف وجود دارد اما بهترین آن ها استفاده از دستگاه ثبت شماره مشتری و یا اپلیکیشن آن در فروشگاه شما می‌باشد. لذا ما در ادامه شما را با نحوه گردآوری بانک شماره موبایل به روش های مختلف و مزایای و معایب هر روش می‌پردازیم.

دستگاه ذخیره شماره موبایل

استفاده از نرم افزار و دستگاه ذخیره شماره موبایل

اگر شما هم صاحب یک فروشگاه فیزیکی، سالن زیبایی و یا حتی کافه هستید که روزانه تعداد زیادی ارباب رجوع دارد، استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل بهترین روش برای گردآوری بانک شماره هدفمند برای کسب و کار شما است. با دستگاه ذخیره شماره موبایل می‌توانید شماره همه مراجعین خود را به سریع ترین و شیک ترین روش ذخیره کنید.

این روش از گردآوری بانک شماره موبایل به شکل‌های دیگر بسیار هدفمندتر است چرا که افرادی که شما در باشگاه مشتریان خود ذخیره می‌کنید حداقل یکبار به استفاده از کالاها و یا خدماتی که ارائه می‌دهید فکر کرده و به شما مراجعه کرده اند. با این اوصاف این شماره ها متعلق به افرادی است که تنها یک قدم تا تبدیل به خریدار فاصله دارند.

مسلما سرمایه گذاری روی این شماره ها به نسبت یافتن مشتری های جدید بسیار وقت و هزینه کمتری نیاز خواهد داشت و با روش های درست بازاریابی شماره موبایل مشتری می‌توانید به راحتی آن ها را به مرحله خرید برسانید. به علاوه امروزه برخی تولیدکنندگان دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری، نرم افزار و اپلیکیشن این دستگاه فیزیکی را تولید کرده اند تا در صورتی که تمایل به استفاده از شکل فیزیکی دستگاه ندارید مشتریان خود را در اپلیکیشن آن ذخیره کنید.

دریافت شماره مشتریان از طریق سایت

بعد از دستگاه ثبت شماره موبایل مشتری، بهترین روش گردآوری شماره موبایل، جمع آوری شماره موبایل افرادی است که از وبسایت شما بازدید می‌کنند. دقیقا مانند روش قبل، سرمایه گذاری بر روی این افراد هم بسیار از سایر روش های مارکتینگ بهینه تر است، چرا که بازدیدکنندگان وبسایت شما حداقل یکبار به محتوای وبسایتتان علاقه مند و یا حتی نیازمند بوده اند.

روش های مختلفی برای دریافت شماره بازدید کنندگان یک وبسایت وجود دارد. یکی از روش های گردآوری شماره موبایل ویزیتور های یک وبسایت استفاده از فرم در صفحات سایت یا به صورت لندینگ است. شما می‌توانید این فرم را با عناوین مختلف و جذابی در سایت قرار دهید. عضویت در خبرنامه، ارسال پیشنهادات و دریافت مشاوره رایگان یا کد تخفیف از محبوب ترین این روش ها هستند.

به علاوه با اجباری کردن احراز هویت پیامکی برای ثبت نام در سایت و یا خرید از فروشگاه، کابران را مجبور خواهید کرد که یک شماره موبایل معتبر در اختیارتان قرار دهند.

قرعه کشی، وای فای رایگان یا کد تخفیف

اگر شما هم متوجه اهمیت مشتریان وفادار خود شوید قطعا در صورت نیاز، حاضر به هزینه برای این منظور خواهید بود. تا جایی که برخی افراد تصمیم می‌گیرند در ازای دریافت شماره از ارباب رجوع خود هدایایی مانند وای فای رایگان، کد تخفیف و یا شانس شرکت در قرعه کشی هدیه دهند.

مثلا مشتریان یک کافه و یا سالن زیبایی بعد از وارد کردن شماره موبایل خود می‌توانند رمز و نام کاربری وای فای را دریافت نمایند. تنها مشکلی که در این روش وجود دارد نحوه ذخیره شماره موبایل ها است که اگر بتوان آن را بر روی یک crm مناسب گردآوری کرد بسیار کاربردی خواهد بود.

بانک شماره موبایل

بانک شماره موبایل آماده

یکی دیگر از روش های دستیابی به شماره موبایل استفاده از بانک شماره موبایل 1403 و یا استان ها است. شما با یک سرچ کوچک در گوگل می‌توانید بانک های شماره موبایل زیادی را پیدا کنید که بر اساس مشاغل و یا منطقه و استان زندگی تفکیک شده اند. گاهی هم اپراتور هایی مانند همراه اول و یا ایرانسل دیتای  مشتریان خود را در اختیار افراد قرار می‌دهند.

در صورتی که بتوانید از بانک شماره مرتبط با کسب و کار خود استفاده کنید، بازاریابی شماره موبایل را هدفمندتر انجام داده اید. پیدا کردن یک بانک شماره مرتبط با کسب و کارتان می‌‌‌تواند درصد فروش را افزایش دهد اما باز هم به خوبی روش اول و دوم نخواهد بود.

مزایای بازاریابی با شماره موبایل مشتری

بازاریابی با استفاده از شماره موبایل مشتریان مزایای زیادی دارد که می‌تواند به حفظ مشتریان، بهبود روابط شما با آن ها و افزایش فروش کمک کند. این روش امکان دسترسی سریع و مستقیم به مشتریان را فراهم می‌کند و تعامل شما با آن ها را افزایش می‌دهد. مثلا با داشتن شماره مشتریانتان می‌توانید روز تولدشان را تبریک گفته و یا به آن‌ها یک کد تخفیف برای تکرار خریدشان هدیه دهید. شما با این کار  به راحتی می‌توانید ارتباط دوطرفه‌ای را بین مشتریان و کسب‌وکار خود ایجاد کرده و آن ها را به مشتریان وفادار خود تبدیل نمایید.

بهترین روش‌های بازاریابی شماره موبایل مشتری

شماره موبایل مشتریان شما گنجینه گران‌بهایی است که می‌توانید به روش های مختلفی از آن ها استفاده کنید. روش های مختلفی برای استفاده از این اطلاعات وجود دارد. اولین و بهترین روش استفاده از شماره موبایل مشتریان، بازاریابی پیامکی است. طبق تحقیقات انجام شده احتمال باز شدن پیامک بسیار از پیا های پلتفرم های دیگر بیشتر است لذا نرخ دیده شدن پیغام شما در این روش بالا خواهد بود.

به علاوه بازاریابی پیامکی هزینه کمی دارد و می‌توان پیام‌ها را شخصی‌سازی کرد تا به نیازها و ترجیحات خاص هر مشتری پاسخ داده شود. علاوه بر بازاریابی پیامکی شما می‌توانید از شماره موبایل مشتریانتان برای ارسال انبوه در واتساپ و یا تلگرام استفاده کنید. بدین ترتیب روش های زیادی برای بازاریابی شماره موبایل مشتریان وجود دارد اما در نظر بگیرید همواره حریم خصوصی و آرامش مشتریانتان را اولویت قرار داده و با پیغام بیش از اندازه آن ها را خسته نکنید.

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=42928

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.