• امروز : شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 26 October - 2024
12

صدف صفرزاده از معلم قائم شهر تا وبلاگ نویس در اینستاگرام / با فضای مجازی کسب درآمد کنید!

  • کد خبر : 29481
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱:۰۱
صدف صفرزاده از معلم قائم شهر تا وبلاگ نویس در اینستاگرام / با فضای مجازی کسب درآمد کنید!

صدف صفرزاده همان معلم معروف قائم شهری که اکنون به تهران مهاجرت کرده و در صفحه اینستاگرام خود بسیار فعال است، این معلم از این شهرت و بستری که دارد با گذاشتن استوری های مختلف گاهی برای کسب درآمد و گاهی برای استوری های انگیزشی استفاده می کند. این استاد قائم شهری پس از شهرت ناگهان فعالیت خود را در اینستاگرام افزایش داد و اکنون وبلاگ نویس اینستاگرام شده است.

صدف صفرزاده

درآمد صفرزاده

صدف صفرزاده این بار با استفاده از افزایش مخاطبان خود در صفحات مجازی سعی در کسب درآمد با انتشار استوری های تبلیغاتی دارد. در این ویدیو او یک موسسه آموزشی در ترکیه را تبلیغ می کند که گویی سعی دارد بچه ها را برای تحصیل در مدارس غیر ایرانی جذب کند.

صدف صفرزاده

پایان تدریس استاد قائم شهری

صدف صفرزاده

وی در پاسخ به اظهارنظرها یکی از دلایل بازگشت به کار و پذیرش شرایط موجود را وابستگی شاگردانش به وی و عدم تمایل معلم قائم شهری به آنها عنوان کرد.

بالاخره استاد قائم شهری را برکنار کردند؟  + عکس

صدف صفرزاده پیش از این به تدریس ریاضیات به روش‌های خاص و با آهنگ‌هایی در صفحات اینستاگرامش شهرت داشت، اما پس از پخش ویدیوی خواندن آهنگ گانگستر شهر آمل توسط دانش‌آموزانش، او به معلم قائم شهری معروف شد. بعد از گذاشتن این کلیپ او اخراج شد و شهرت بیشتری پیدا کرد و حتی باشگاه نساجی مازندران هم گفت او را استخدام می کنند. اما سرانجام با کمک مقامات ارشد استان مسفرزاده به محل کار خود بازگشت.

حالا باید ببینیم چه می شود. آیا از معلمی استعفا داده اید، به همکاری خود با مدرسه خاصی پایان داده اید یا آموزش و پرورش دیگر به شما اجازه تدریس نمی دهد؟

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=29481

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.