• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2

صداوسیما رکورددار انتخابات شد

  • کد خبر : 30432
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۷:۵۱
صداوسیما رکورددار انتخابات شد

دولت ها به فکر راه اندازی اینترنت ماهواره ای بودند البته با مشارکت سایر کشورها. وزیر ارتباطات امروز در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: اینترنت ماهواره ای کاری است که باید با کمک سایر کشورها انجام شود، زیرا راه اندازی سامانه ماهواره ای برای ارائه اینترنت برای کشوری به صرفه نیست. عیسی زارع پور همچنین تخلف و گران فروشی برخی از پلتفرم های ملی مانند روبیکا در مصرف ترافیک را تایید کرد.

چند روز بعد، نمایندگان مجلس در برنامه هفتم توسعه، میانگین مدت خدمت سربازی را به یک سال کاهش دادند. وزیر دفاع به این مصوبه مجلس واکنش نشان داد و اعلام کرد که کاهش مدت خدمت سربازی ستاد کل نیروهای مسلح بر عهده وی است و هر تصمیمی در این زمینه باید با این ستاد هماهنگ شود.

جواد اوجی وزیر نفت در جمع خبرنگاران با تکذیب شایعه استعفای خود از وزارت نفت گفت: هیچ مناقشه ای بین من و وزارت نفت و دولت وجود ندارد. اما نماینده مردم تهران در مجلس از استعفای وزیر نفت در واتس اپ در شبکه اجتماعی ایکس خبر داد.

چهار ماه مانده به انتخابات مجلس دوازدهم، رئیس سازمان صدا و سیما از راه اندازی 200 شبکه تلویزیونی برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی خبر داد.

رویترز از پیشنهاد جدیدی برای آتش بس سه روزه خبر داده و قطر به دنبال توافقی بین اسرائیل و حماس برای آتش بس سه روزه در ازای آزادی 50 زندانی است. در این خبر اشاره شده است که حماس با کلیات این توافق موافقت کرد اما اسرائیلی ها باز هم موافقت نکردند.

وزیر صامت با بیان اینکه سقف 20 هزار دلاری واردات خودرو برای یک شهروند عادی حد قابل قبولی است که با نرخ ارز فعلی معادل حدود یک میلیارد تومان است، اظهار داشت: این رقم برای یک شهروند متوسط ​​قابل قبول است. این اتفاق در حالی رخ می دهد که در حال حاضر حداقل قیمت خودروهای وارداتی مدل 2023 که وارد کشور شده اند تقریباً یک میلیارد تومان و حداکثر قیمت آنها نیز تقریباً 2.5 میلیارد تومان است که با قیمت هایی که به گفته وزیر قابل قبول است تفاوت قابل توجهی دارد. شهروند متوسط .

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=30432

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.