• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2

سکه های طلای جدید در راه بازار

  • کد خبر : 34015
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
سکه های طلای جدید در راه بازار

به گزارش اخبار اقتصادی به نقل از خبرآنلاین، اصغر بالسینی درباره جزئیات عرضه شمش طلا. مرکز مبادلات ارز و طلای ایران وی بیان کرد: از روز چهارشنبه 6 دی ماه عرضه شمش در مرکز مبادلات آغاز می شود و تاکنون عرضه کنندگان استقبال خوبی از این نوع عرضه داشته اند.

فارس در خبری گزارش داد که سخنگوی مرکز مبادلات ادامه داد: عرضه طلا در این مرکز از طریق صادرکنندگانی انجام می شود که می خواهند با واردات شمش به تعهدات ارزی خود عمل کنند و در صورتی که تقاضا بیشتر از عرضه باشد. بانک مرکزی این مرکز نیز در این امر مشارکت خواهد داشت که عرضه کننده شمش طلا می باشد.

وی افزود: متقاضیانی که در دستورالعمل هایلایت شده اند و احراز هویت شده اند می توانند در هر زمان معامله حداقل یک شمش طلا یک کیلویی و حداکثر سه شمش خریداری کنند.

بالسینی با اشاره به موارد مطرح شده در خصوص نحوه قیمت گذاری شمش طلا تاکید کرد: در قیمت صرافی ها نرخ ارز تاثیری بر قیمت شمش طلا ندارد، عرضه و تقاضا تعیین کننده قیمت ها هستند.

سخنگوی مرکز مبادلات ارزی ایران تصریح کرد: از هفته آینده سکه های جدید ضرب شده توسط بانک مرکزی در این مرکز عرضه می شود که جزئیات آن به زودی اعلام می شود.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=34015

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.