• امروز : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
3

روند ساخت خانه‌های طرح نهضت ملی با کُندی پیش می‌رود

  • کد خبر : 34132
  • ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹
روند ساخت خانه‌های طرح نهضت ملی با کُندی پیش می‌رود

اخبار اقتصادی – نماینده مردم جیرفت و عنبر آباد در مجلس گفت: به دلایل مختلف از جمله تامین منابع مالی، دیوان سالاری اداری و عملکرد پیمانکاران و .. سرعت احداث پروژه های طرح نهضت ملی مسکن پایین بوده و از زمان بندی‌ها عقب هستیم.

به گزارش اخبار اقتصادی به نقل از خانه ملت، ذبیح الله اعظمی ساردویی، در رابطه با وضعیت اجرای قانون جهش تولید مسکن در حوزه انتخابیه خود، گفت: شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد علی رغم اینکه در اجرای قانون جهش و تولید مسکن مطابق با گزارش وزارت راه و شهرسازی در رتبه چهارم کشور قرار داشته است اما هم اکنون روند پیشرفت پروژه‌های مسکن سازی به کُندی پیش می‌رود.

نماینده مردم جیرفت و عنبر آباد در مجلس عنوان کرد: ثبت نام متقاضیان انجام و تامین زمین صورت گرفته و حتی پروژه ها در مسیر اجرا هستند اما متاسفانه به دلایل مختلف از جمله تامین منابع مالی، دیوان سالاری اداری و عملکرد پیمانکاران و .. سرعت احداث پروژه های مسکن سازی پایین بوده و از زمان بندی‌ها عقب هستیم.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: متاسفانه تسهیلات بانکی با وجود تاکید بانک مرکزی هم در حوزه ساخت مسکن و هم در حوزه کشاورزی به صورت قطره چکانی است که این روند نیز باید اصلاح شود./

پایان پیام

منبع آریا نیوز

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=34132

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.