• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5

الاکنگ قیمت دلار و اونس در بازار/ سیگنال پشت خط هرات به بازار ارز

  • کد خبر : 31128
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
الاکنگ قیمت دلار و اونس در بازار/ سیگنال پشت خط هرات به بازار ارز

آنچه باعث شد قیمت دلار در معاملات پشتوانه 49 هزار تومان بسته شود، صعود انس و در حال نزدیک شدن به قله تاریخی بود. همیشه یک نظر در بازار وجود دارد که معتقد است بازارساز در نوسانات نشانگر نوساناتی بین ین و دلار ایجاد می کند.

قیمت دلار هرات در روز سه شنبه نیز یک سری معاملات را پشت سر گذاشت. قیمت دلار از 50 هزار تومان شروع شد و در چند ساعت معاملات این کانال را از دست داد اما دوام نیاورد و دوباره با افزایش 50 هزار و 30 تومانی بسته شد. قیمت دلار هرات بار دیگر کاهش یافت و به 49 هزار و 960 تومان رسید. طبیعتاً به گفته معامله گران، قیمت دلار هرات روز سه شنبه 49 هزار و 850 تومان در اتاق های معاملات پشت خط معامله می شد.

قیمت درهم امارات روز سه شنبه از خط روندی پیروی نکرد و با قیمت 13 هزار و 800 تومان باز شد و با همین قیمت بسته شد. با این قیمت درهم حدود 50 هزار و 600 تومان برآورد می شود. قیمت تتر در معاملات روزانه سه شنبه بین دو سطح 50 هزار و 700 تومان و 50 هزار و 900 تومان در نوسان بود و حتی در معاملات یک شبه تا 50 هزار و 500 تومان کاهش یافت.

اولین سیگنال نزولی روز سه شنبه توسط قیمت ارز فردا منتشر شد. قیمت ارز فردا حمایت مهم 29 میلیون و 600 هزار تومانی را در معاملات روز سه شنبه از دست داد تا اکثر معامله گران تصور کنند این اتفاق می تواند بازار دلار را به کانال 49 هزار تومان برساند.

البته آنچه باعث شد قیمت دلار در معاملات پشتوانه 49 هزار تومان بسته شود، افزایش اونس و نزدیک شدن به قله تاریخی بود. همیشه این نظر در بازار وجود دارد که معتقد است بازارساز در نوسانات شارپی بین اونس و دلار نوسان ایجاد می کند. با افزایش اونس طلا، ارزش دلار کاهش می یابد تا طلای ذوب شده متعادل شود. در واقع از نظر این دسته، بازی اصلی بازار طلای آب شده است و همین امر نوساناتی را به سایر بازارها با حباب می دهد. قیمت هر اونس طلا در معاملات سه شنبه شب به 2045 دلار افزایش یافت و در نتیجه معامله گران معتقد بودند که قیمت دلار برای متعادل کردن حباب کاهش می یابد.

به گفته تحلیلگران فنی، اگر امروز قیمت دلار حمایت 49 هزار و 800 تومانی را از دست بدهد، حمایت بعدی 49 هزار و 600 تومان خواهد بود.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=31128

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.