• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2

احتمالا با NFT سرمایه دار می شوید!

  • کد خبر : 39669
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۷
احتمالا با NFT سرمایه دار می شوید!

ما در دنیایی هستیم که هر روز فناوری های جدیدی برای امنیت بیشتر و فرصت های جدید برای سرمایه گذاری در بازارهای مالی ایجاد می شود. در سال های اخیر بازار ارزهای دیجیتال رشد زیادی داشته و مخاطبان زیادی را برای سرمایه گذاری جذب کرده است. اکنون با ورود توکن های غیر سنتی به بازارهای مالی، توجه به این ارزها معطوف شده است. توکن های دیگر مانند ارزهای دیجیتال از فناوری بلاک چین برای ایجاد امنیت در شبکه خود استفاده می کنند.

NFT چیست؟

NFT به سازندگان و مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا دارایی‌های دیجیتال منحصربه‌فرد را در یک فضای دیجیتال مبادله کنند، در حالی که Metaverse محیطی همهجانبه برای کاوش و تعامل در حوزه‌هایی مانند هنر، تجارت و سرگرمی فراهم می‌کند. این تلفیقی از فناوری و خلاقیت نشان‌دهنده طلوع عصر جدیدی در تجربیات آنلاین است.

این دارایی های دیجیتال نشان دهنده دارایی های فیزیکی ما هستند که به فرمت های دیجیتال و مجازی تبدیل شده اند که شامل طیف گسترده ای از محتوا مانند عکس، موسیقی، فیلم، نقاشی و موارد دیگر است. با این حال، پتانسیل آن فراتر از دید صرف است. یکی از این توکن ها که انقلابی در بازارهای جهانی بود، توکن های مرتبط با روح هستند.

سوابق Soul Bound (SBT) آنها یک کلاس از NFT ها را نشان می دهند که غیرقابل انتقال هستند و دارای قابلیت تأیید عمومی هستند. آنها همچنین به عنوان مدرکی برای اعتبار، وابستگی ها و تعهدات یک فرد عمل می کنند. اما چه چیزی آنها را متمایز می کند؟

این توکن ها، در حالی که غیرقابل انتقال هستند، برای ردیابی شهرت طراحی شده اند و برای فروش در نظر گرفته نشده اند. واژه روح در NFT های مرتبط با روح دقیقاً به چه معناست؟
Soul اصطلاحی است که برای توصیف کیف پول ها یا حساب های دارای SBT یا توکن های غیرقابل انتقال که دارای محدودیت دائمی هستند استفاده می شود. به عنوان مثال، یک Soul می تواند به عنوان یک مخزن دیجیتالی از سابقه کاری یک فرد عمل کند، اطلاعات رزومه و موارد دیگر را تأیید کند.

با تجمیع طیف گسترده ای از اطلاعات مانند سوابق پزشکی، مدارک تحصیلی، جزئیات هویت و دارایی ها، توکن های غیرقابل تجارت مانند SBT چشم اندازی از آینده ای را ارائه می دهند که توجه و استفاده دقیق ما را امروز می طلبد.

چشم‌انداز بازار در بخش‌های فناوری و صنعتی، با تأکید شدید بر آموزش و استفاده هوشمندانه، دائماً در حال تغییر است. در طول سال‌ها، پلتفرم‌های متعددی از پلتفرم‌های معتبری مانند Rarible، Opensea، Gem، Looksrare و x2y2 تا پلتفرم‌های جدیدتر مانند Blur و Wondoria ظاهر شده‌اند.

این بازارها در توسعه و رقابت روزانه شرکت می کنند و دائماً مزایای جدیدی را برای جذب کاربران بیشتر معرفی می کنند و مسیر سودآوری را برای همه شرکت کنندگان ساده می کنند. با نگاهی به آینده، تکامل آینده این بازارها در قالب جمع کننده این مبتنی بر پلتفرم های غیرمتمرکز است که از شبکه های متعدد پشتیبانی می کند و ارزش آن را هم برای تجار و هم برای هنرمندان افزایش می دهد. هرچه این ارزش ها قوی تر و پربارتر باشند، مسیر رشد صنعت سالم تر خواهد بود.

تجمیع کننده ها

از جمع کننده ها در حال حاضر می توان به Blur، Opensea pro و Wondoria اشاره کرد. این پلتفرم‌ها سهولت دسترسی به چندین استخر را به طور همزمان ارائه می‌کنند، در حالی که در درجه اول از شبکه اتریوم و بازارها و استخرهای مرتبط با آن پشتیبانی می‌کنند. با این حال، مهم است که حمایت گسترده از آثار هنرمندان در سایر شبکه های در حال رشد مانند BNB، Avalanche، Arbitrum، Base، Polygon و غیره را تشخیص دهیم.

واندوریا

واندوریا، پلتفرم نسل جدید که از 10 شبکه به عنوان یک جمع کننده چند شبکه ای پشتیبانی می کند و از همه مجموعه ها استقبال می کند. با استفاده از فناوری بندر که توسط Opensea پیشگام شده است، ویژگی‌های جذاب بازارهای معاصر را ترکیب می‌کند و به فروشندگان اجازه می‌دهد تا دارایی‌های خود را در چندین پلتفرم به طور همزمان فهرست کنند.

از ویژگی های کلیدی Wondoria می توان به سرعت بالا، اقدامات امنیتی قوی، رابط کاربر پسند و طراحی بصری جذاب اشاره کرد. علاوه بر این، وعده تمرکززدایی آن پتانسیل ایجاد تحول در چشم انداز بازار NFT را دارد. هدف Vandoria به حداکثر رساندن کارایی برای کاربران از طریق تسهیل کمترین حداقل قیمت و جذب بالاترین قیمت و در نتیجه ترویج رقابت سالم بین شرکت کنندگان است. Vandoria همچنین یکی از معدود پلتفرم هایی است که همراه با yugaLabs و پلتفرم جادویی، در جهت حمایت از سازندگان آثار NFT و پشتیبانی از حق امتیازها در پلتفرم خود است تا سازندگان توکن همیشه مشتاق ایجاد مجموعه های جدید باشند.

نتیجه

NFT به سازندگان و مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا دارایی‌های دیجیتال منحصربه‌فرد را در یک فضای دیجیتال مبادله کنند، در حالی که Metaverse محیطی همهجانبه برای کاوش و تعامل در حوزه‌هایی مانند هنر، تجارت و سرگرمی فراهم می‌کند. این تلفیقی از فناوری و خلاقیت نشان‌دهنده طلوع عصر جدیدی در تجربیات آنلاین است. توکن‌های Soulbound (SBT) یک دسته از NFT‌ها را نشان می‌دهند که غیرقابل انتقال هستند و دارای قابلیت تأیید عمومی هستند. با تجمیع طیف گسترده ای از اطلاعات مانند سوابق پزشکی، مدارک تحصیلی، جزئیات هویت و دارایی ها، توکن های غیرقابل تجارت مانند SBT چشم اندازی از آینده ای را ارائه می دهند که توجه و استفاده دقیق ما را امروز می طلبد.

منبع خبرآنلاین

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=39669

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.