• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

آینده روشن بیت کوین؛ یک ارز دیجیتال محبوب بین اپل و متا

  • کد خبر : 30123
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۰۸
آینده روشن بیت کوین؛  یک ارز دیجیتال محبوب بین اپل و متا

اکوایران: موسس شرکت تجاری Micro Strategy اعلام کرده است که تقاضا برای بیت کوین احتمالا تا پایان سال 2024 10 برابر خواهد شد.

به گزارش اخبار اقتصادی، اگرچه تنها چند ماه تا رویداد نصف شدن بیت کوین باقی مانده است، اما مایکل سیلر، موسس شرکت کارآفرینی «Micro Strategy» اعلام کرده است که تقاضای بیت کوین ممکن است تا پایان سال 2024 تا 10 برابر افزایش یابد.

به گزارش کوین تلگراف، مایکل سیلور گفت: “من فکر می کنم در 12 ماه آینده چیز بسیار مهمی خواهیم داشت زیرا تقاضا برای بیت کوین می تواند 2، 3 یا حتی 10 برابر افزایش یابد و از سوی دیگر، میزان بیت کوین موجود برای فروش افزایش یابد. . در ماه آوریل، زمانی که رویداد نصف شدن اتفاق می افتد، به نصف کاهش می یابد.

نصف شدن بیت کوین یک رویداد بزرگ است که تقریباً هر چهار سال یک بار در شبکه بیت کوین رخ می دهد و به معنای کاهش پاداش استخراج برای ماینرها است. این به کنترل نرخ استخراج بیت کوین های جدید و حفظ کمبود این ارز دیجیتال کمک می کند. نصف شدن بیت کوین با کاهش عرضه این ارز دیجیتال در بازار همراه است و پس از آن به طور کلی ارزش بیت کوین افزایش می یابد. رویداد هاوینگ در آوریل یا می 2024 برگزار می شود.

سیلر همچنین سال آینده را تعطیلات بزرگ بیت کوین نامید و آن را به زمانی تشبیه کرد که ارز دیجیتال از دانشگاه فارغ التحصیل شد و وارد دنیای واقعی شد.

بنیانگذار Microstrategy اعلام کرده است که بیت کوین بین سال های 2024 تا 2028 به رشد خود ادامه خواهد داد و استفاده از آن در بین بزرگترین شرکت های فناوری و بانک های اصلی جهان افزایش خواهد یافت و آنها این ارز دیجیتال را در محصولات و خدمات خود ادغام خواهند کرد. در همین حال، رقابت شدیدی بین شرکت هایی مانند اپل و متا برای به دست آوردن بیت کوین بیشتر و کسب سود بیشتر وجود خواهد داشت.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز شنبه (۲۰ نوامبر) از ۳۶۹۲۲ دلار تا ۳۷۴۰۱ دلار متغیر بود. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت 23 به وقت ایران با قیمتی بیش از 37070 دلار معامله می شد. تغییرات قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته منفی بوده و قیمت این ارز دیجیتال بیش از 140 دلار کاهش یافته است. حجم تراکنش بیت کوین در 24 ساعت گذشته 14 میلیارد و 38 میلیون دلار بوده است و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته تقریباً 7 درصد رشد داشته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از 2033 دلار به 2089 دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت 23 به وقت ایران با قیمتی بیش از 2600 دلار معامله می شد. تغییر قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود 20 دلار کاهش یافته است. حجم تراکنش اتریوم در 24 ساعت گذشته 10 میلیارد و 14 میلیون دلار بوده است و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته بیش از 12 درصد رشد داشته است.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=30123

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.