• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

آیا این فیلم منجر به برکناری مدیرعامل سایپا شد؟ / دریای آبی نیسان در نیستی ذخیره شده!

  • کد خبر : 36675
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
آیا این فیلم منجر به برکناری مدیرعامل سایپا شد؟  / دریای آبی نیسان در نیستی ذخیره شده!

اخبار اقتصادی، ویدئویی که وی را در یکی از پارکینگ های شرکت خودروسازی نشان می دهد در فضای مجازی منتشر شده است. سایپا که محل نگهداری آنها مشخص نیست، هزاران نیسان آبی ذخیره شده است.

فردی که در این فیلم صحبت می کند می گوید: امروز چهارشنبه 25 اسفند 1402 است و اینجا زمین ارتش است و 2 کیلومتر که می رویم ماشین نیسان آبی کاملاً پارک شده است.

وی ادامه می دهد: این خودروها همه کامل هستند و سایپا نمی تواند کامل نبودن این خودروها را بهانه بیاورد و صرفاً به دلیل اینکه قیمت در بازار پایین نمی آید این خودروها را عرضه نمی کند و بعد می گوید ما داریم می سازیم. یک ضرر، اما مردم فقیر

این شخص پس از هزار متر پیاده روی می گوید: خدایا! به هر طرف که نگاه می کنیم همه این ماشین ها پارک شده اند و انگار بیش از 20000 ماشین اینجا پارک شده است و چون زمین متعلق به ارتش است و در بن بست قرار دارد، هیچکس متوجه نمی شود و ارتش فقط اجاره می دهد. زمین خالیشون رو بگیر

وی ادامه داد: واقعاً وحشتناک است. اینجا پایانی ندارد. ببین چه خبره اوه خدا! الله اکبر هر چقدر هم پیش برویم این تمام نمی شود.

این فرد در پایان می گوید: این فیلم را برای علی آبادی وزیر امنیت ارسال کردم تا بداند در مجتمع خودروسازی سایپا چه خبر است. می گویند آقای تیموری آدم بسیار فعال، خوب و تمیزی است، مدیر سایپا است اما مدیر خوب در این سیستم جایی ندارد.

اخبار اقتصادی، شنبه 28 اسفندماه با تصمیم هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا، تیموری از سمت خود برکنار و توسلی مهر جایگزین وی شد. پیش از این توسلی مهر مدیرعامل ایران خودرو دیزل بود.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=36675

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.