• امروز : پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
4

9000 اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین مورد نیاز است

  • کد خبر : 41316
  • ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
9000 اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین مورد نیاز است

به گزارش اخبار اقتصادی، داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وی از بهسازی بزرگراه قم – کاشان، کاشان – اصفهان و زنجان – تبریز با اعتبار 3.5 میلیارد تومان خبر داد و اظهار داشت: برای تسریع در روند اجرای پروژه، 5 اکیپ در محور قم – کاشان و 6 تیم اجرایی در بزرگراه زنجان – تبریز فعال است

وی با بیان اینکه تا پایان امسال قطعات لازم از بزرگراه قم – کاشان – اصفهان بهسازی می شود، افزود: هم اکنون 300 تیم اجرایی برای بهسازی 34 هزار کیلومتر از راه های شریانی کشور در حال فعالیت هستند.

وی میزان اعتبارات اجرایی برای تحقق شعار نهضت آسفالت در جاده های کشور را بیش از 20 مورد اعلام کرد و با اشاره به مسیرهای اربعین گفت: اقدامات گسترده ای برای بهسازی، ایمن سازی و … در حال انجام است. مسیرهای منتهی به مرزهای اربعین کشور 20 روز مانده به آغاز سفرها ادامه دارد.

به گفته رئیس سازمان راهداری از جمله اقدامات این سازمان برای رفاه حال زائران عزیز می توان به نصب سایبان جدید، کولر آبی، احداث سرویس بهداشتی و … اشاره کرد. در پایانه های مرزی

امانی ارائه خدمات مسافرتی به زائران اربعین حسینی را یکی از مهمترین وظایف سازمان حمل و نقل جاده ای دانست و اظهار داشت: برای جابجایی زائران عزیز اربعین حسینی در اوج سفر به 9 هزار دستگاه اتوبوس با استفاده از ظرفیت داخلی شرکت‌ها، سازمان‌های نظامی و… بتوانند بهتر از سال‌های گذشته به زائران اربعین خدمات رسانی کنند.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=41316

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.