به گزارش اخبار اقتصادی، با وجود کاهش ارزش سهام SNDP 500 در روزهای اخیر، قیمت بیت کوین در محدوده مشخصی باقی مانده است. کارشناسان معتقدند این یک علامت مثبت است زیرا نشان می دهد معامله گران ارزهای دیجیتال نمی ترسند و نیازی به فروش بیت کوین نمی بینند.

به گفته کوین تلگراف، ذخایر بیت کوین به تدریج به سمت معامله گران قدیمی تر می رود و دارندگان بیت کوین کوتاه مدت (معامله گرانی که بیت کوین را تا 155 روز نگه می دارند) در حال حاضر کمترین مقدار بیت کوین را در بیش از 10 سال گذشته در اختیار دارند.

در کوتاه مدت، عدم اطمینان در مورد چگونگی تغییر قیمت بیت کوین، معامله گران را محتاط کرده است، که می تواند دلیل عدم نوسان شدید در قیمت سایر ارزهای دیجیتال اصلی باشد. با این حال، بازار ارزهای دیجیتال کاملاً خنثی و منفی نیست و برخی از ارزهای رمزپایه نشانه هایی از بهبود ارزش خود را در کوتاه مدت نشان می دهند.

آیا بیت کوین می تواند از رکود خارج شود و بالاتر رود؟

معامله گران صعودی بیت کوین، معروف به “بول”، ارز دیجیتال را بالاتر از میانگین متحرک 20 روزه خود قرار داده اند، اما هنوز قیمت را بالا نبرده اند، که نشان می دهد کمبود تقاضا مانعی برای حرکت است. ; اما اگر قیمت بیت کوین از میانگین متحرک 50 روزه بالاتر برود، نشان می دهد که خریداران بار دیگر به بازار بازگشته اند و سپس قیمت بیت کوین ممکن است از سقف 28000 دلار عبور کند.

از سوی دیگر، «خرس‌ها» (معاملاتی که انتظار کاهش قیمت بیت‌کوین را دارند) هنوز یک روند نزولی برای قیمت بیت‌کوین ایجاد نکرده‌اند. این نشان می دهد که آنها در سطح قیمت پایین تر نمی فروشند. در همین حال، گاوها تلاش خواهند کرد تا قیمت بیت کوین را بالاتر از میانگین متحرک ببرند و اگر این اتفاق بیفتد، گاوها و خرس‌ها برای 27400 دلار و سپس 28143 دلار رقابت خواهند کرد.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های وب سایت «Investing»، قیمت بیت کوین در روز دوشنبه (3 اکتبر) از 26000 دلار و 43 سنت تا 26000 دلار و 341 سنت متغیر بود. تغییرات قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته منفی بوده و قیمت این ارز دیجیتال حدود 500 دلار کاهش یافته است. حجم تراکنش بیت کوین در 24 ساعت گذشته 11 میلیارد و 12 میلیون دلار بوده است و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته 3.25 درصد کاهش یافته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از 1569 دلار به 1586 دلار در نوسان بود. تغییرات قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته منفی بوده و قیمت این ارز دیجیتال حدود 20 دلار کاهش یافته است. حجم تراکنش اتریوم در 24 ساعت گذشته 4 میلیارد و 21 میلیون دلار بوده است و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته 4 درصد کاهش یافته است.