• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
4

گشت تعزیرات بر فروش بلیت هواپیما در ایام اربعین نظارت دارد

  • کد خبر : 43049
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷
گشت تعزیرات بر فروش بلیت هواپیما در ایام اربعین نظارت دارد

به گزارش اخبار اقتصادی، علی صالحی 72 ساعت پس از دیدار با مسئولان دولتی و هواپیمایی کشوری برای نظارت صحرایی شخصا و سرزده در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) حاضر شد و ضمن بازدید از تمامی ادارات اظهار داشت: با توجه به ماموریت دادستانی تهران در خدمت زائران اباعبدالله(ع)، اینجانب به همراه معاونین، تنی چند از قضات و مقامات اداری، انتظامی و نظامی مستقر در شهر فرودگاهی به منظور بررسی جزئیات انتقال زائران بزرگوار انشاءالله با تشکر از سرورها برای اطلاع فوری از وضعیت موجود و حل مشکلات احتمالی در این مکان حضور داشتم.

وی در این بازدید میدانی با زائران به صورت چهره به چهره گفت و گو کرد و از نزدیک وضعیت آنها و مشکلات بیان شده از سوی هریک از جمله شکایت زائر فرزند معلولی که در پارک خودرو مشکل دارد و زائری دیگر که دچار مشکل شده است را بررسی کرد. با اخذ وجه سفر دستورات لازم را به مسئولین مربوطه حاضر کرد و افزود: افتخاری بالاتر از خدمت به زائران اباعبدالله(ع) نمی شناسم و خوشبختانه اقدامات مهمی برای رفع مشکل انجام شده است. زائران می توانند شرایط فرودگاه را بهبود بخشند و خدمات رضایت بخشی را نسبت به قبل به آنها ارائه دهند.

دادستان تهران ضمن گفتگوی چهره به چهره با تمام حاضران در موکب های پارک شده در ترمینال و اطلاع از جزییات فعالیت آنها، افزود: از تلاش تک تک مسئولان مطلع هستم. سازماندهی و هدایت این موکب ها که نقش مهمی در ترویج فرهنگ ناب اسلامی و اشاعه شعائر مردم دارد. بیت علیهم السلام دارند، سپاس.

همچنین در موکب های متعدد شرکت می کرد و به توضیحات بندگان گوش فرا می داد و به آنان حول و قوه الهی می داد.

صالحی با اشاره به تداوم نظارت گسترده دادستانی تهران در امور مربوط به سفر اربعین گفت: هم اکنون جلساتی تشکیل شده و اخیرا جلسه ای برای نظارت و کنترل قیمت بلیت سفر اربعین در دادسرای تهران و امروز تشکیل شده است. با حضور جمعی از قضات و مسئولان فرودگاه، موقعیت ترمینال فعلی به صورت میدانی با وضعیت موجود و اجرای مصوبات قبلی ارزیابی می شود.

وی یادآور شد: فروش بلیت هواپیما با پروازهای چارتر و گروهی ممنوع است، گشت تعزیرات حکومتی برای رسیدگی به شکایات مردم در فرودگاه امام خمینی مستقر است و سرپرست دادسرای فرودگاه و سایر قضات این مرجع موظف هستند. به طور مستمر به وضعیت فعلی توجه و نظارت کند.

دادستان تهران در پایان از لزوم فروش بلیت اربعین در مراکز مجاز با قیمت مصوب و برخورد قانونی با متخلفان خبر داد و یادآور شد: در این بازدید زائران ضمن ابراز خرسندی از اقدامات دادستانی تهران که به طور مستمر بر قیمت مصوب بلیط هواپیما نظارت می کند، این اقدام را ارزشمند دانسته و خواستار ادامه این بازرسی های میدانی شد.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=43049

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.