• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
3

کمک شایعات تلگرام و کوتوله به تون کوین و داگز /

  • کد خبر : 43470
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲
کمک شایعات تلگرام و کوتوله به تون کوین و داگز /

پاول دورف، مالک تلگرام، به طور موقت آزاد شد تا در دادگاهی در فرانسه برای پاسخگویی به اتهاماتش حاضر شود. تاثیرات حاشیه ای این بازداشت بر روی ارز رمزنگاری شده Tooncoin در ویدیوی بالا مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.

اخبار اقتصادی، مالک تلگرام به طور ناگهانی در فرودگاهی در نزدیکی پاریس در حالی که با جت شخصی خود عازم فرانسه بود بازداشت شد.

هنوز جزئیاتی از اتهامات وی و دلیل بازداشت وی منتشر نشده است، اما این بازداشت بر بازارهای مرتبط با تلگرام تاثیر گذاشته است.

دورف اصالتاً اهل روسیه است و در سال 2013 برای اولین بار شبکه پیام رسان تلگرام را در روسیه راه اندازی کرد. در آن زمان دولت روسیه اصرار داشت که دورف این شبکه پیام رسانی را مطابق با حاکمیت فعلی در این کشور مدیریت کند. با این حال دورف مجبور نبود بار این پرونده را به دوش بکشد.

سرانجام پاول دورف تصمیم گرفت تجارت خود را در کشور دیگری مدیریت کند و سرانجام امارات متحده عربی را ترک کرد و دفتر مرکزی شرکت تلگرام را در دبی راه اندازی کرد.

بنابراین، دورف علاوه بر روسیه، تابعیت امارات متحده عربی را نیز دارد. او همچنین شهروند روسیه است.

زمانی که پلیس فرانسه دورف را دستگیر کرد، وزارت امور خارجه و سفارت روسیه که او را شهروند می دانند، وضعیت دورف را پیگیری کردند و مدت کوتاهی پس از آن اعلام کردند که پلیس فرانسه برای روشن شدن وضعیت شهروندشان با آنها همکاری نمی کند.

کمی بعد، امارات متحده عربی نیز خواستار توضیح فرانسه در مورد وضعیت شهروندی خود شد. اندکی بعد رسانه ها گزارش دادند که دورف آزاد شده و قرار است برای پاسخگویی به اتهاماتش در دادگاهی در فرانسه حاضر شود.

در دوران بازداشت، اخبار متعددی درباره او منتشر شد که برخی از آنها تنها برای بالا نگه داشتن ارزش تون کوین، ارز دیجیتال مرتبط با تلگرام هدف قرار گرفتند و رد و بدل شدند.

به عنوان مثال یکی از اخبار این بود که امارات متحده عربی به دلیل این اتفاق خرید 80 جنگنده از فرانسه را متوقف کرد. اما سوال اینجاست که آیا چنین خبری صحت دارد؟

در ویدیوی بالا ضمن بررسی وضعیت Toon Coin و Dogs که هر دو ارز رمزنگاری شده مرتبط با تلگرام هستند، توضیح داده شده است که چگونه این شایعات به بهبود وضعیت آنها کمک کرده است.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=43470

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.