• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
3

کلاه‌برداری بروکر STP

  • کد خبر : 41867
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷
کلاه‌برداری بروکر STP

کارگزاری STP بروکری بین‌المللی است که سال 2019 کار خود را آغاز کرده و توانسته است چند رگوله و مجوز سطح متوسط را دریافت کند. تا امروز نیز، هیچ شکایت عمده‌ای از عملکرد این بروکر به ثبت نرسیده است، بنابراین نمی‌توان گفت که بروکر STP جز بروکرهای کلاهبردار است. ما در این مقاله وضعیت امنیت بروکر اس تی پی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

آیا بروکر STP کلاه‌بردار است؟

برای اینکه بفهمیم بروکر STP کلاه‌بردار است یا خیر، ابتدا باید رگوله‌های آن را مورد بررسی قرار دهیم. این کارگزاری در حال حاضر دو مجوز فعالیت از کشورهای اموالی و سنت لوشیا دریافت کرده که شرح مجوزهای آن در جدول زیر آمده است.

مجوز کشور شرح
MISA اموالی شرکت STP Global LTD با شماره ثبت HY00523403 توسط سازمان خدمات بین‌المللی کوموروس (M.I.S.A) واقع در جزیره خودمختار اموالی با شماره پروانه T2023280 ثبت شده است.
Saint Lucia سنت لوشیا ثبت شده در سنت لوشیا با شماره لایسنس 2023-00081 در تاریخ 2023-01-31 است که اجازه ارائه خدمات مالی را دارد.

همانطور که در جدول بالا مشاهده کردید، این بروکر دو رگوله سطح متوسط دارد، بررسی وضعیت خدمات‌رسانی نیز نشان می‌دهد که تاکنون هیچ‌گونه تخلفی از این بروکر به ثبت نرسیده است.

بررسی اعتبار بروکر STP در WikiFx

زمانی که اعتبار بروکر STP را در ویکی اف ایکس بررسی می‌کنیم، می‌بینیم که میانگین امتیاز مناسب 5.55 را دریافت نموده است. هرچند در این سایت نیز سطح رگوله چندان بالا ارزیابی نشده، اما در نهایت اعتبار STP را برای معامله خوب اعلام کرده است.

بررسی اعتبار بروکر STP در سایت Trust Pilot

این بروکر فقط 5 نظر در سایت تراست پایلوت دارد و امتیاز 3.6 را دریافت کرده است. معامله‌گران از خدمات STP راضی بوده‌اند، اما برای اینکه دید بهتری پیدا کنیم، باید منتظر باشیم تا افراد بیشتری درباره این بروکر نظر بدهند.

به نقل از سایت ایران ریبیت: بروکر STP Trading کارگزاری بین‌المللی است که به کاربران ایرانی خدمات حرفه‌ای را ارائه می‌دهد. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این بروکر می‌توان به ارائه سیگنال‌های معاملاتی، واریز و برداشت ریالی، هزینه‌های معاملاتی کم و محافظت از کال مارجین شدن اشاره کرد.

بررسی اعتبار بروکر STP در ایران

همچنین وب‌سایت “کدام بروکر” به صورت کامل بروکر STP را مورد بررسی قرار داده است. در این وب‌سایت، بروکر اس تی پی، رتبه 16 در بهترین بروکرهایی است که به کاربران ایرانی خدمات می‌دهند. اگر می‌خواهید با بروکر STP آشنا شوید در این سایت می‌توانید تمامی نقاط ضعف و قوت این بروکر و تجزیه و تحلیل کامل آن را مطالعه کنید.

نتیجه گیری

در پایان می‌توان این‌گونه جمع‌بندی کرد که بروکر STP یک کارگزاری حرفه‌ای و بین‌المللی است که نه تنها شائبه کلاه‌برداری ندارد، بلکه امن و قابل اعتماد است. البته، هر زمان که قصد استفاده از این بروکر را داشتید بهتر است یک‌بار دیگر رگوله آن را مورد بررسی قرار دهید تا ببینید که همچنان تحت رگوله قرار دارد یا خیر.

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=41867

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.