پتروشیمی خراسان توقف واحدهای تولیدی را به دلیل قطع گاز توسط شرکت گاز و به دلیل لغو محدودیت استفاده از گاز و استقرار گاز خوراک و سوخت، واحدهای آمونیاک و اوره اعلام کرد. در مدار تولید قرار می گیرد.

شرکت ایران ماشین دیزل (شرق) از پذیرش سهام این شرکت در بازار اول OTC ایران در جلسه 9 مارس توسط هیئت پذیرش اعلام شد.

بانک گردشگری نیز اعلام کرد که با پذیرش سهام این نماد در بازار دوم فرابورس موافقت کرده است.

شرکت بیمه روز از انعقاد قرارداد با دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص بیمه تکمیلی کارکنان و دانشجویان به مبلغ 400 میلیارد تومان خبر داد.

شرکت پتروشیمی فارابی با بیان اینکه پس از طی مراحل اولیه و اخذ مجوز از سهامداران عمده و انعقاد قرارداد با پیمانکار مجری طرح، دیروز مراسم چیدن و آغاز عملیات اجرایی پروژه شهرک سازی پساب صنعتی واحد انیدرید فتالیک و استخراج اسید فوماریک پتروشیمی فارابی با هدف تامین الزامات زیست محیطی، حذف عوارض آلایندگی از هزینه های شرکت، تنوع بخشی به محصولات و کسب درآمد پایدار و کاهش ریسک تجاری شرکت برگزار شد.

شرکت پارس خودرو وضعیت گزارش ارزش گذاری را شفاف سازی کرد.

شرکت تولیدی تجهیزات سنگین هپکو (تپکو) فروش انواع ماشین آلات معدنی (فروش و تحویل لودر، کامیون معدن، بیل مکانیکی و بولدوزر) را به مبلغ 475 میلیارد تومان اعلام کرد.

شرکت ساخت و توسعه فارس از فروش قطعی مجتمع تجاری شش دانگ واقع در شیراز، قیمت کل کیس معادل 350 میلیارد تومان است.

شرکت البرز دارو از معاملات خود با بازی البرز صحبت کرد.

شرکت تجارت الکترونیکی پارسیان کیش از عدم نتیجه در مناقصه عمومی عرضه 20 میلیون رول حرارتی دستگاه کارتخوان این شرکت به دلیل تفاوت قیمت خبر داد.

شرکت بهساز کاشانه تهران با نماد ثبه ساز اعلام کرد زمینی به نام چارز را به مبلغ 86 میلیارد تومان فروخته است.

همچنین شرکت صنایع خاک چین (کوخاک) از فروش سهام شرکت ملی صنایع مس ایران و شناسایی 80 میلیارد تومان سود از این محل خبر داده است.

اما در خصوص اعلام دعوت به مجامع، نمادهای خفولا، راکیش، اتکاسا، دماوند و آفر و ایتکا سهامداران خود را به مجمع عمومی و فوق العاده دعوت کردند.

اما خبرهای افزایش سرمایه در سامانه کدال داغ بود. از محل سود انباشته شرکت شیر ​​پاستوریزه پگاه گیلان افزایش سرمایه ۲۲ درصدی به ثبت رسید.

سازمان تبادل مجوز افزایش سرمایه غاظر، غگالستا، کباده، خاشرق، غشان و فجهان را از محل سود انباشته صادر کرد. همچنین افزایش سرمایه شستان (پتروشیمی گلستان) از محل وجوه نقد با حق تقدم سهامداران فعلی و فابهنر از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها صادر شد.

افزایش سرمایه شرکت های قارم، چکارن، ثمان، ولقمان و تپمپی نیز به تایید حسابرس و بازرس قانونی رسیده است. همچنین هیات مدیره صدا و سیما البرز افزایش سرمایه 58 درصدی این شرکت را از محل مطالبات جاری سهامداران و وجه نقد تصویب کرد.

شرکت منابع مالی نوین همچنین تعهد پذیره نویسی و بازاریابی اوراق قرضه شرکت را می پذیرد فولاد خوزستان خبر داد.