به گزارش اخبار اقتصادی قیمت انواع ارز دیجیتال در روز جمعه سقوط کرد و باعث کاهش جزئی شد. بیت کوین و اثیری تبدیل شود. همچنین در اخبار، سام بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق FTX، روز جمعه پس از ابطال وثیقه وی به اتهام دستکاری شاهدان توسط یک قاضی به زندان محکوم شد.

دادستان ها بانکمن-فرید را متهم کردند که مجلات شخصی کارولین الیسون، مدیر عامل سابق آلامدا ریسرچ را به نیویورک تایمز تحویل داده است تا شاهدان را بترساند و اعضای هیئت منصفه را تحت تاثیر قرار دهد. بانکمن-فرید قبل از محاکمه در اوایل اکتبر پس از وثیقه 250 میلیون دلاری در ماه دسامبر در بازداشت خانگی است.

صرافی ارزهای دیجیتال FTX در ماه نوامبر پس از سوء استفاده از وجوه مشتریان، 10 میلیارد دلار حفره در ترازنامه خود ایجاد کرد. بانکمن-فرید در ماه دسامبر به اتهامات جنایی از جمله کلاهبرداری اوراق بهادار دستگیر شد. او به اتهامات وارده اعتراف کرده است و در صورت محکومیت ممکن است به حبس ابد محکوم شود.

قیمت ارزهای دیجیتال

بیت کوین در روز جمعه پس از بازگشت کوتاه مدت به سطح 30000 دلار در روز جمعه به زیر 29400 دلار سقوط کرد. بیت کوین این بازار بسیار کمتر از بالاترین قیمت خود در سال 2023 یعنی 31809 دلار از 13 جولای معامله می شود. بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان در سال جاری تاکنون با افزایش 77.5 درصدی بسته شده است.

اتریوم در بعدازظهر جمعه زیر 1850 دلار بود. اتریوم از 23 جولای زیر سطح 1900 دلار معامله می شود. اثیری در 16 آوریل به 2139 دلار رسید. یعنی بالاترین سطح آن از ماه می گذشته.

سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتال بسیار نوسان است. در حالی که ممکن است مبانی و شاخص های فنی ارزهای دیجیتال متفاوت باشد، سرمایه گذاران باید بر روی اهداف کلیدی یکسانی تمرکز کنند. ابتدا، با یادگیری زمان فروش، کاهش ضرر یا کسب سود، از دارایی های خود محافظت کنید. دوم، برای سود بردن در این صورت آماده باشید ارز دیجیتال شروع به بازگشت کرد

علیرغم وعده اصلی خود، ارزهای دیجیتال به عنوان محافظ در برابر تورم عمل نکرده اند. در عوض، آنها با شاخص های کلی تری همراه شده اند.