• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
7

کارگردان Deadpool 3 تیلور سویفت را با اسپیلبرگ مقایسه می کند: او صدای یک نسل است

  • کد خبر : 28146
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲
کارگردان Deadpool 3 تیلور سویفت را با اسپیلبرگ مقایسه می کند: او صدای یک نسل است

شان لوی، کارگردان فیلم “ددپول 3″، در مقایسه تیلور سویفت با اسپیلبرگ، او را به عنوان صدای یک نسل توصیف کرد. تیلور سویفت، هنرمند چندگانه آمریکایی، شهرت جهانی دارد و طرفداران بسیاری به خود اختصاص داده است.

تیلور سویفت، که تبار اسکاتلندی دارد، به خاطر ترانه‌سرایی، تنوع در موسیقی، بازآفرینی هنری و تاثیرش در صنعت موسیقی شناخته می‌شود. او تا کنون 11 جایزه گرمی را به خود اختصاص داده و به عنوان فردی با بیشترین تعداد جوایز گرمی تاریخ شناخته می‌شود. همچنین، تیلور سویفت بسیاری از جوایز در حوزه‌های مختلف را کسب کرده و 55 رکورد گینس را شکسته است.

علاوه بر خوانندگی و ترانه‌سرایی، تیلور سویفت به کارگردانی موزیک ویدئوها نیز مشغول است. او در سال گذشته دو جایزه بهترین کارگردانی ام‌تی‌وی برای موزیک ویدیوهای “همه را خیلی خوب” و “مرد” را به دست آورد و امسال فیلم کنسرت “تور ادوار” را کارگردانی کرد، که در اولین روز اکرانش نمره A+ را کسب کرد.

مقایسه تیلور سویفت با اسپیلبرگ

شان لوی، کارگردان فیلم “ددپول 3″، پس از حضور کوتاه تیلور سویفت در موزیک ویدئو “همه را خیلی خوب”، اظهار نظر کرد: “تیلور در مورد پروژه‌هایی که کارگردانی می‌کند، با من مشورت نکرده است، اما فکر می‌کنم که کارگردانی او خیلی خوب خواهد بود.” او تیلور را به عنوان صدای یک نسل و نیرویی خلاقانه توصیف کرد و اظهار داشت: “فهرست افرادی که به این مراتب ژرف و خلاقانه فکر می‌کنند، کوتاه است. تیلور نگاه او به اینکه چگونه می‌خواهد یک اثر را خلق کند، بسیار ژرف است و او دارای قدرت مصممی برای انجام ایده‌های خود است. به‌شکل ژرفی روشن است و او قدرت اعتماد به خود را دارد. این چیزی است که تیلور سوییفت بسیار خوب متوجه شده است، چرا که اعتماد به غریزه خود امر مهمی است.”

فیلم کنسرت “تور ادوار” اکران شده و در سه روز اول توانست 97 میلیون دلار فروش کند. همچنین، شایعه‌ها از حضور تیلور سویفت در فیلم “ددپول 3” نیز مطرح شده است.

 

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=28146

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.