شرکت سایپا اعلام کرد زمان شرکت در مزایده واگذاری سهام تاپکو تمدید شد. همچنین شرکت سایپا آذین با شرکت سازه گستر سایپا معامله کرده و 10000 ست صندلی تولید کرده است. ماشین اطلس گزارش داد.

بانک صادرات ایران نیز اعلام کرد که معادل 2.89 درصد از سهام شرکت بیمه البرز به صورت نقدی عرضه می شود و تاریخ عرضه آن 18 اسفند 1401 خواهد بود.

شرکت موتوژن مجوز افزایش 18 درصدی نرخ محصولات صنعتی (الکتروموتورهای صنعتی) را دریافت کرده است.

همچنین شرکت داروسازی دکتر عابدی افزایش تعداد فروش محصولات و تغییر سبد فروش محصولات به سمت محصولات برند را از دلایل رشد سود برشمرد.

اما گروه صنعتی سدید اعلام کرد که پرونده مربوط به اختلاف این شرکت در خصوص 33 درصد از سهام شرکت فراب در شعبه اول است. دادگاه عالی در دست بررسی است و تا این تاریخ منجر به صدور رای نشده است. به محض حصول نتیجه و صدور رأی، مراتب به اطلاع سهامداران محترم این شرکت خواهد رسید.

شرکت عمران و توسعه امید همچنین 15 واحد مسکونی با قیمت 167 میلیارد تومان در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار گرفت و کل هزینه واحدهای مذکور 16 میلیارد تومان بوده است.

شرکت مجتمع صنعتی لاستیک یزد (پیزد) به عنوان برنده مزایده، 20 درصد از سهام یکی از شرکت های زیرمجموعه خود به نام شرکت صنعتی تدبیر تایر یزد (سهام خصوصی) را در مرحله پیش بهره برداری از طریق مزایده عمومی واگذار کرد و تنها یک نفر برنده مزایده شد.

شرکت خسروی نخریسی و نساجی خراسان از معاملات خود با شرکت سامان بازار رضوی (سهامی خاص) خبر داد.

با این حال، شرکت پتروشیمی فن آوران (شفان) اعلام کرد که در پی سیاست های جدید دولت و بانک مرکزی در خصوص عرضه ارز شرکت های پتروشیمی در بازار ارز و طلا، از این تاریخ بورس شرکت های پتروشیمی به عنوان تامین کننده ارزهای صادراتی و متقاضیان ارزهای مذکور، از طریق حضور در جدول دوم بازار فوق و به جای اعمال نرخ ثابت 28500 تومان به ازای هر دلار، قیمت ارزها به صورت روزانه بر اساس عرضه و تقاضا در بازار مذکور تعیین می شود.

نمادها ساینا و بهپاک در مورد عملکرد و صورت های مالی خود توضیح داد.

شرکت توسعه نیروگاه جهرم نیز به منظور ارزیابی کیفیت و عملکرد مالی مناقصه گران، فراخوان خرید قطعات مورد نیاز تعمیرات اساسی توربین های گازی V94.2 نسخه 3 را صادر کرد.

اما در خصوص اعلام دعوت به مجامع، نمادهای کبگن، فردیس و فاسمین سهامداران خود را به مجمع عمومی و فوق العاده دعوت کردند.

نمادهای کتوکا و بازی ثبت افزایش سرمایه خود را از محل سود انباشته اعلام کردند.