• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
2

پیش بینی قیمت راکی رابیت + راهنمای نقد کردن ایردراپ

  • کد خبر : 44402
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰
پیش بینی قیمت راکی رابیت + راهنمای نقد کردن ایردراپ

بازی راکی رابیت یکی از تازه ترین ایردراپ های تلگرامی است که سروصدای زیادی را به پا کرده است. در این بازی که یک سیستم Play to Earn محسوب می شود، کاربران با کنترل کردن یک شخصیت خرگوشی و پیروزی در مبارزات مختلف، امتیاز کسب می کنند.

درنهایت، بازیکنان می توانند هنگام لیست شدن توکن این بازی تلگرامی، نسبت به فروش راکی رابیت اقدام کنند.

یکی از سوالاتی که ممکن است برای هر فرد ایجاد شود این است که بعد از لیست شدن، قیمت راکی رابیت به تومان چقدر خواهد بود؟

علاوه بر این، آیا در آینده ارزش توکن های این ایردراپ تلگرامی افزایش پیدا خواهند کرد؟ اگر شما نیز به دنبال پاسخی برای این سوالات هستید، پیشنهاد می کنیم که ادامه این مطلب را از دست ندهید.

معرفی بازی و ایردراپ راکی رابیت

هنگامی که پروژه راکی رابیت فعالیت خود را شروع کرد، تنها در عرض یک روز توانست بیش از 1 میلیون کاربر به دست آورد. این امر سبب شد تا به شهرتی بی نظیر دست یافته و کاربران بیشتری به سمت ربات تلگرامی آن روانه شوند.

توسعه دهندگان راکی رابیت علاوه بر امتیازات داخل بازی، جوایز نقدی مختلفی را نیز برای کاربران برتر این پلتفرم در نظر گرفته اند که قبل از لیست شدن راکی رابیت و ایجاد امکان فروش راکی رابیت، می توان آن ها را دریافت کرد. برای مثال، راکی رابیت در تاریخ 30 ژوئن، 10 هزار دلار جایزه ویژه را به یکی از کاربران خود هدیه داد.

توکن راکی رابیت، با نماد RBTC و در شبکه TON عرضه خواهد شد که در حال حاضر، یکی از فعال‌ ترین شبکه های بلاک چین دنیا است.

شبکه تون کوین ارتباط تنگاتنگی با تلگرام دارد؛ به نحوی که توسعه آن ابتدا بر عهده توسعه دهندگان تلگرام بود و سپس به تعدادی از کارشناسان مستقل سپرده شد. پیشرفت های شگرف تلگرام و شبکه تون، امتیاز مثبتی برای فروش ارز rbtc خواهد بود.

قیمت راکی رابیت

نه تنها هنگام فروش راکی رابیت، بلکه هنگام فروش هر یک از ارزهای دیجیتال بازار، قیمت، مهم ترین فاکتور است. با توجه به اینکه توکن اصلی این بازی تلگرامی هنوز عرضه نشده است، نمی توان قیمت دقیقی را برای آن در نظر گرفت؛ اما به طور کلی، از قیمتی که برای نقد کردن راکی رابیت در بازار پیش عرضه وجود دارد، می توان اطلاعاتی نسبتا مفید را به دست آورد.

قیمت هر توکن راکی رابیت حوالی 0.3 تومان است که البته معمولا نوسان زیادی را تجربه می کند؛ چراکه بازار پیش عرضه ثبات پایینی دارد.

پیش بینی قیمت راکی رابیت

شاید کمی عجیب به نظر برسد، اما پیش بینی قیمت فروش راکی رابیت در آینده، راحت تر از پیش بینی قیمت فروش ارز راکی رابیت هنگام لیست شدن است.

با توجه به تجربه ای که از ایردراپ های قبلی به دست آمده اند، به احتمال زیاد راکی رابیت نیز یک افت اولیه را تجربه کرده و سپس، افزایش قیمت پیدا می کند. نوسانات این توکن تا زمانی که به ثباتی نسبتا خوب برسد، ادامه پیدا خواهند کرد و درنهایت فروش توکن راکی رابیت، حول بازه قیمت محدودتری انجام خواهد شد.

برای اینکه بتوان بیشترین سود ممکن را از فروش rbtc به دست آورد، بهتر است تا توکن ها را در همان ساعات اولیه عرضه نقد کرد.

البته بعضی از کاربران احتمال می دهند که توکن های این پروژه افزایش قیمت پیدا خواهند کرد؛ به همین خاطر، از فروش ارز راکی رابیت خودداری می کنند. با این حال، باید در نظر داشت که در بازار ارزهای دیجیتال همواره اتفاقات تعجب برانگیزی رخ می دهند.

آینده راکی رابیت

حال که قیمت راکی رابیت به تومان در بازار پیش عرضه و تغییرات ارزش توکن این ایردراپ تلگرامی در روزهای پس از لیست شدن را تحلیل کردیم، بهتر است تا نگاهی عمیق تر به این پروژه انداخته و آینده دور دست آن را نیز مورد بررسی قرار دهیم.

توکن راکی رابیت در دسته میم کوین ها قرار گرفته و با این که قصد پیاده سازی اکوسیستم وسیع تری را در آینده دارد، اما به واسطه حمایت های کاربران است که پابرجا می ماند.

به همین خاطر، فروش راکی رابیت در آینده فقط درصورتی با قیمت های خوب انجام خواهد شد که توسعه دهندگان بتوانند توجه کاربران را به سمت این پروژه برای مدت زمانی طولانی معطوف نگه دارند.

نحوه فروش راکی رابیت

برداشت راکی رابیت را می توان در سه مرحله ساده خلاصه سازی کرد:

  1. انتقال توکن ها از ربات به ولت TonKeeper

  2. انتقال توکن ها از ولت به صرافی ازطریق شبکه تون کوین

  3. فروش ارز rbtc در صرافی

برای فروش RBTC به روشی راحت و بی دردسر، می توان از خدمات صرافی اوکی اکسچنج استفاده کرد.

نقد کردن راکی رابیت در این صرافی درست مانند سایر ارزهای دیجیتال، به هیچ کارمزدی نیاز نخواهد داشت؛ البته برای انتقال توکن ها از ولت شخصی به ولت صرافی، کارمزد شبکه تون باید پرداخت شود که ارتباطی با صرافی اوکی اکسچنج ندارد.

در نظر داشته باشید؛ شما میتوانید برای تهیه کارمزد انتقال خود و همچنین خرید تون کوین از صرافی اوکی اکسچنج بهره مند شوید.

صرافی اوکی اکسچنج در زمینه پشتیبانی ایردراپ ها سابقه ای بی نظیر داشته و اولین صرافی خواهد بود که به محض انجام ایردراپ راکی رابیت، توکن آن را لیست کرده و امکان فروش ارز راکی رابیت را فعال خواهد کرد.

شما نیز می توانید با فروش توکن rbtc به صرافی ایرانی اوکی اکسچنج، وجه ریالی معادل را در سریع ترین زمان ممکن در حساب بانکی خود دریافت کنید. تمامی فرآیندهای انتقال، برداشت، واریز و … در صرافی اوکی اکسچنج، به راحت ترین شکل ممکن انجام می شوند و هیچ پیچیدگی خاصی وجود نخواهد داشت.

جمع بندی

در این مطلب، ضمن نگاهی به پیش بینی قیمت راکی رابیت، نحوه فروش راکی رابیت را نیز مورد بررسی قرار دادیم.

فروش راکی رابیت در صرافی های ایرانی نیز مقدور بوده و می توان با مراجعه به پلتفرم هایی مانند اوکی اکسچنج، در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به برداشت راکی رابیت اقدام کرد.

طبق اطلاعاتی که منتشر شده اند، زمان زیادی تا عرضه توکن های این پروژه باقی نمانده و پیشنهاد می کنیم که هر چه سریع تر با ساخت اکانت اوکی اکسچنج و انجام احراز هویت، خود را یک گام به نقد کردن ایردراپ راکی رابیت نزدیک تر کنید.

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=44402

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.