به گزارش اخبار اقتصادی، ارزش معاملات جاری در تبادل اوراق بهادار تهران در قالب معاملات نقدی حدود 3 میلیارد تومان بود و ارزش معاملاتی وجوه قابل معامله در آن روز بیش از 4 میلیارد تومان بود که ارزش کل کل بازارهای سهام است. اسناد مهم، اسناد ارزشمند تهران به رقمی بیش از 9.300 میلیارد تومب خواهد رسید که رقمی اندکی بیشتر از روزهای گذشته است. اما چهره بازار و نقشه بازار منفی بود. نمادهای حفارس و نماد کساپا بیشترین ارزش خرید را نسبت به هر واقعی داشتند و از سوی دیگر نمادهای قشهد بیش از 150 میلیون تومان ریال فروختند.

نمادهای فولادی، فملی، شبندر و نماد بانک ملت بیشترین تاثیر منفی را بر بازار فعلی و تنها نماد داشت دور سعی کردم روند مثبت بازار را حفظ کنم.

گروه خودرویی این لیدر سنتی بازار سرمایه با وجود انتشار فهرست جدید چند روز پیش، امروز با نتیجه منفی بسته شد. قیمت محصولات سایپا. مشخص شده است که شرکت های خودروسازی دیگر خودرو را در سیستم یکپارچه عرضه نخواهند کرد و فروش مانند سال های گذشته از طریق نمایندگی ها و خود کارخانه انجام خواهد شد.

در خبرها آمده است که رئیس بانک مرکزی عراق در خصوص بازپرداخت بدهی این کشور به ایران گفته است که بر سر تسویه بدهی گاز عراق به ایران با روشی جدید توافق شده است و بدهی عراق به ایران. از این طریق پرداخت خواهد شد.

امروز نماد زملارد با استقبال خوبی در بازار سرمایه مواجه شده است که گمان می رود دلیل آن افزایش ارزش گذاری باشد. بازار معتقد است با انتشار رسمی گزارش هیات مدیره زملارد مبنی بر افزایش قابل توجه سرمایه ناشی از تجدید ارزیابی دارایی ها، سهامداران منتظر تمدید بیشتر زیر مجموعه شستا هستند.

مجید عشقی رئیس جمهور سازمان بورس و اوراق بهادار به پایگاه خبری بازار سرمایه اعلام شد که با همکاری قوه قضائیه و ارسال پیامک های انبوه به کل کشور در خصوص جرائم بورسی و سوء استفاده کلاهبرداران، برخی از دستورالعمل ها و رویه ها در بازار سرمایه اصلاح شده است. از آگاهی و ناهنجاری سهامداران جلوگیری شد. این سازمان برنامه مشترکی با قوه قضاییه برای کاهش جرایم در بازار سرمایه دارد.

اما همچنان خبر خروج سیمان از مبادله کالا هوا گرم است و رئیس انجمن سیمان کشور اعلام کرده است که با عرضه مداوم سیمان در بورس، قیمت ها از کیسه ای 130 هزار تومان در تابستان 1400 به کمتر از 50 هزار تومان رسید و سیمان از بازار خارج شد. بورس ممکن است دوباره قیمت این محصول را افزایش دهد. حمید فرمانی مدیرعامل انجمن سیمان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سیمان رایگان مسکن را ارزان نمی کند، گفت:

بررسی فنی شاخص کل سهام ارزش های تهران

با ریزش امروز، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران به محدوده هدف احتمالی (فقط فنی) نزدیک شده است. اگر شاخص این سطح حمایت را از دست بدهد، شرایط برای شاخص و بازار سرمایه بسیار جدی خواهد بود چرا که بار دیگر در ارقام زیر 2.1 میلیون واحد تثبیت شده است.

شاخص عمومی بورس اوراق بهادار تهران نزدیک به خط صعودی احتمالی امسال است که با میانگین 55 روزه این نماگر بازار سرمایه همپوشانی دارد و در مجموع ممکن است وضعیت خوبی را برای شاخص عمومی فراهم کند. از سوی دیگر خط مقاومت شکسته مرداد ماه 1398 که اکنون (مفتخرانه) به سطح حمایتی تبدیل شده است، می تواند وضعیت بازار سرمایه را بهبود بخشد و البته همه اینها در گرو افزایش ارزش تجاری است که باید مورد توجه قرار گیرد. در ایجاد اعتماد در بازار سرمایه، با اظهار نظر مقامات دولتی به دنبال این بود که این اطمینان در حال تضعیف باشد. چون بحث بودجه سال 1403 هم هست.

این در حالی است که در بازار فعلی نمادهایی که گزارش ماهانه شهریور خوبی ارائه می کردند بسیار بهتر از سایرین بودند و بازار به فروش شش ماهه شرکت ها توجه ویژه ای داشت چرا که از یک ماهنامه خوب انتظار گزارش شش ماهه خوب را دارد. گزارش. حراجی.