• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
1

پیش‌بینی کارشناسان درباره روند قیمت طلا در هفته معاملاتی جدید

  • کد خبر : 42499
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۳
پیش‌بینی کارشناسان درباره روند قیمت طلا در هفته معاملاتی جدید

اکوایران: کارشناسان انتظار دارند قیمت هر اونس طلا طی هفته معاملاتی آینده افزایش یابد.

اخبار اقتصادی، آخرین بررسی هفتگی قیمت طلا از کیتکو نیوز نشان می دهد که سرمایه گذاران خرد به طور قابل توجهی انتظار دارند که فلز زرد در هفته معاملاتی آینده افزایش یابد، در حالی که کارشناسان حتی بیشتر از روند صعودی که به قیمت طلا تبدیل شده است، متقاعد شده اند.

به گزارش کیتکو، آدریان دی، مدیر عامل Adrian Day Asset Management انتظار دارد قیمت طلا همچنان در حال افزایش باشد. وی گفت: طلا فرصت قابل توجهی برای شکستن رکورد قبلی قیمتی خود دارد، زیرا اقتصاد آمریکا ضعیف شده و احتمال کاهش نرخ بهره افزایش یافته است. روند مثبت

مارک چندلر، مدیرعامل Bannockburn Global Forex، انتظار دارد که قیمت فلز زرد در هفته معاملاتی آینده کاهش یابد. وی گفت: کاهش شدید نرخ بهره و کاهش ارزش دلار به رشد قیمت طلا کمک می کند و در حال حاضر هدف بعدی قیمت 2500 دلار است اما در هفته جدید عملیاتی روزهای آرامتری پیش بینی می شود.

باب هابرکورن، تاجر اصلی کالا در RJO Futures، انتظار دارد که فلز زرد در معاملات آخر هفته جدید افزایش یابد. وی همچنین افزود: خطرات زیادی از جمله مسائل مربوط به ایران و اسرائیل وجود دارد.

این هفته 14 کارشناس در نظرسنجی هفتگی طلای کیتکو شرکت کردند. خوش بینی وال استریت به طلا پس از تزلزل بازارهای سهام در بحبوحه تهدیدات اقتصادی و ژئوپلیتیکی افزایش یافته است.

11 کارشناس، معادل 79 درصد از کل، انتظار دارند که قیمت طلا در هفته معاملاتی آینده همچنان افزایش یابد. این در حالی است که تنها یک کارشناس 7 درصدی پیش بینی کرد که قیمت فلز زرد کاهش یابد. دو کارشناس باقی مانده معادل 14 درصد اعلام کرده اند که قیمت طلا تغییر نخواهد کرد.

در همین حال، نظرسنجی آنلاین کیتکو 191 رای را به ثبت رساند و 140 خرده فروش یا 73 درصد انتظار دارند قیمت فلز زرد افزایش یابد. همچنین 28 نفر معادل 15 درصد اعلام کردند که قیمت طلا کاهش می یابد و 23 نفر معادل 12 درصد انتظار دارند قیمت ها در هفته آینده تثبیت شود.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=42499

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.