• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
7

پیش‌بینی بانک آمریکا از واگرایی قیمتی ارزهای دیجیتال در سال 2023

  • کد خبر : 2147
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
پیش‌بینی بانک آمریکا از واگرایی قیمتی ارزهای دیجیتال در سال 2023

به گزارش اخبار اقتصادی

بانک آمریکا که به عنوان بزرگترین بانک کشور شناخته می شود، پیش بینی خود از قیمت آتی ارزهای دیجیتال تا پایان سال جاری را در قالب گزارشی جدید منتشر کرده است.

بازار ارزهای دیجیتال سال جدید را بهتر از آنچه انتظار می رفت آغاز کرد. دنیای توکن های بازار ارزهای دیجیتال از ابتدای سال ۲۰۲۳ بیش از ۴۲ درصد رشد را تجربه کرده و به ارزش بازار ۱.۱ تریلیون دلار رسیده است. بیت کوین در حال حاضر با قیمت 23783 دلار و اتریوم با قیمت 1655 دلار معامله می شود.

روند ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال

بر اساس گزارش بانک آمریکا، این شرکت چند ملیتی پیش بینی می کند که سال 2023 سال واگرایی قیمت توکن خواهد بود. بانک آمریکا پیش بینی می کند که توکن های ابزار سود بهتری نسبت به memecoin ها و توکن های دولتی خواهند داشت.

این بانک؛ توکن‌های ارز دیجیتالی که میزبان قراردادهای هوشمند هستند و به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهند با استفاده از پلتفرم‌های خود اپلیکیشن بسازند، دارایی‌های رشد هستند. احتمال بازدهی این دسته از دارایی ها در بلندمدت زیاد است، اما ریسک سرمایه گذاری بالایی نیز دارند و ممکن است در کوتاه مدت نوسانات بالایی را تجربه کنند.

بر اساس تحلیل بانک آمریکا، این توکن ها در معرض خطرات مشابه سهام قرار دارند. این گزارش خاطرنشان می‌کند که این توکن‌ها و سایر توکن‌ها با ارزش بازار پایین و حجم معاملات بالا، پیشتاز رالی امسال خواهند بود.

استراتژیست های بانک آمریکا نگاهی محافظه کارانه به رشد اقتصادی دارند. داده های کلان اقتصاد نشان می دهد که رکود به تاخیر افتاده است و در شرایط فعلی پتانسیل برای از سرگیری تورم و ادامه افزایش نرخ بهره وجود دارد.

رشد هلدینگ های پرریسک در دی ماه به دلیل حضور معامله گران در موقعیت های فروش و خرید آنها با رشد قیمت بالا و همچنین تمایل به بازگشت به میانگین در بلندمدت بوده است. بالا ماندن نرخ بانکی می تواند باعث پذیرش بیشتر ارز دیجیتال توسط شرکت هایی شود که به دنبال رشد آنها هستند.

منبع: اخبار جدید

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=2147

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.