• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
3

پیامدهای تصمیمات نامطلوب در محبوب ترین بخش اقتصاد

  • کد خبر : 43950
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۳:۵۴
پیامدهای تصمیمات نامطلوب در محبوب ترین بخش اقتصاد

دبیرکل اتاق صنعت، معدن و تجارت ایران با اشاره به اینکه اتحادیه ها و تشکل های مردم نهاد نقش بسیار مهمی در تعدیل قدرت و بازکردن گوش دولت برای شنیدن حرف حق داشته اند، گفت: اگر نقشی که ما ایفا می کنیم به درستی اجرا نمی شود، هم به مردم، هم به دولت و هم به اقتصاد کشور خیانت کرده ایم.

محمدرضا مرتضوی رئیس مرکز انجمن های صنایع غذایی ایران با تاکید بر اینکه تشکل ها پرمخاطب ترین بخش اقتصاد کشور هستند، تصریح کرد: اتحادیه ها، اتحادیه ها و انجمن ها پرمخاطب ترین بخش اقتصاد هستند و این واقعیتی است که تصمیم گیری ها ساخته شده است. در غیر محبوب ترین بخش اقتصاد، و این یک مشکل بزرگ است.

وی همچنین از مدیریت دولت بر سازمان تامین اجتماعی گلایه کرد و گفت: می خواهم به اتاق اصناف، اتاق تعاون، خانه کشاورز و اتاق بازرگانی حرفی بزنم. توان مالی ما اموالی است که برای خود و کارگران خود در سازمان تامین اجتماعی نگه داشته ایم. این قدرت مالی توسط دولت مصادره شده است. در حالی که این ملک مال ماست، اختیار این صندوق باید در دست خود ما باشد. یعنی ما به عنوان پرمخاطب ترین بخش اقتصاد نمی توانیم سرمایه خود را مدیریت کنیم و در اختیار بازنشستگان دولت قرار دهیم؟

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=43950

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.