• امروز : چهارشنبه, ۲۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 16 October - 2024
1

پروژه استفاده از 20 میلیارد اتصال آب و فاضلاب تا پایان سال جاری

  • کد خبر : 45211
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱
پروژه استفاده از 20 میلیارد اتصال آب و فاضلاب تا پایان سال جاری

به گزارش اخبار اقتصادی، محسن اردکانی در مراسم معارفه و برکناری معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفای استان تهران، مدیریت صحیح و صحیح منابع انسانی را برای موفقیت و دستیابی به اهداف این سازمان برشمرد. اهداف عالی، بیان کرد: «اگر سازمانی بدون مدیریت منابع انسانی که به آن دست می یابد، موفق نشود، قطعیت آن موفقیت تصادفی بوده است.

وی با بیان اینکه برای مدیریت صحیح سازمان باید با مقتضیات و شرایط زمان پیش رفت و نیروی انسانی را برای نیازهای جدید و شرایط جدید آماده کرد، افزود: یک سازمان موفق و مدیران عاقل باید همیشه آماده تغییر جهت و سازگاری باشند. نسبت به شرایط جدید و شجاعت تصمیم گیری و تغییر جدید.

مدیرعامل شرکت آبفای استان تهران با اشاره به فراز و نشیب هایی که این شرکت در دوره مدیریت جدید از بهمن ماه 1401 پشت سر گذاشته است، تصریح کرد: با وجود همه تنش ها و بحران های آبی در استان تهران و با توجه به با شهادت همه کارشناسان با تلاش و تشکر از رشادت ها و تلاش های جهادی این شرکت توانستیم آب پایدار استان را تامین کنیم و مفتخریم که آب به هیچ مشترکی قطع نشده است.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه پیش بینی ها حاکی از تداوم خشکسالی و کاهش نزولات جوی و کاهش منابع آب زیرزمینی و همچنین ناپایداری منابع آب سطحی است، اما در این شرایط باید با ظرفیت مدیریتی و تجربه مناسب این کمبود برطرف شود. و با عزم و تلاش کل بدنه شرکت آب، مشکل فاضلاب استان تهران را حل کند.

به گفته وی، خشکسالی ذاتی استان تهران است و اگرچه در برخی سال ها میانگین بارندگی در این استان افزایش می یابد، اما به دلیل مصرف زیاد آب، همواره عدم تعادل بین منابع و مصرف وجود دارد.

وی با بیان اینکه مدیران و کارکنان شرکت های آب و فاضلاب باید همواره خود را در وضعیت عدم تعادل در منابع و مصرف آب تصور کنند، افزود: اگر روزی تصور شود خشکسالی رخ داده و سال استراحت آب است. شرکت‌ها بلافاصله متضرر می‌شویم زیرا خشکسالی ادامه خواهد داشت و از طرفی منابع و هزینه‌ها با یکدیگر همسو نیستند.

مدیر کل آبفای استان سپس با اشاره به اهمیت طرح‌های مدیریت تنش آبی و اجرای پروژه‌ها خاطرنشان کرد: در بخش عملیات اجرایی پروژه رینگ آب تهران که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، در سال جاری به اتمام می‌رسد. قسمت های غربی، شرقی و جنوبی اما برای ضلع شمالی مطالعات آن آغاز شده و از سال آینده اجرا می شود که با توجه به بافت اراضی و جاده های پرتردد سختی های خاص خود را دارد.

وی افزود: از دیگر پروژه هایی که از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید پیگیری شود، می توان به فاز دوم تصفیه خانه پنجم تهران، احداث مخازن، ارتقاء ایستگاه های پمپاژ و اجرای سیستم تله متری و امنیت و پدافند غیرعامل اشاره کرد مسائل را نباید نادیده گرفت.

وی همچنین پروژه های مهم در حوزه فاضلاب را شامل واحدهای 7 و 8 تصفیه خانه فاضلاب جنوب، تصفیه خانه حربه دره، تصفیه خانه فاضلاب غرب و تصفیه خانه فاضلاب شهرهای آفتاب گرچک و ورامین برشمرد و گفت: این پروژه ها هستند. باید پیگیری جدی شود

وی با اشاره به آغاز بهره برداری از پروژه 17 میلیارد تومانی آب و فاضلاب استان تهران در فروردین ماه امسال، ابراز امیدواری کرد: تا پایان امسال 20 میلیارد تومان پروژه دیگر در حوزه آب و فاضلاب اجرا شود بخش این استان به بهره برداری می رسد.

در این آیین محسن نعمتی معاون جدید منابع انسانی و پژوهشی شرکت آبفای استان تهران با تشکر از زحمات شهرام درخشان پور معاون سابق رئیس جمهور در این زمینه اظهار امیدواری کرد: با تعامل سازنده و بهره گیری از مدیریت ارزنده و تجربه شرکت های آب و فاضلاب استان تهران تا بتوانیم وظایف خود را به بهترین نحو انجام دهیم و اقدامات قوی تری در این راستا انجام دهیم.

معاون جدید منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان تهران سابقه مدیرکل ثبت احوال استان فارس، مدیرکل امور اداری شرکت آب و برق، معاون اجرایی و سرپرست معاونت را دارد. حرم مطهر حضرت شاهچراغ. ، مدیر کل برنامه ریزی و بودجه استانداری فارس و معاون مدیریت و توسعه منابع استانداری فارس را در اختیار دارد.

در این مراسم شهرام درخشان پور نیز به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آبفای تهران و علیرضا اصغری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آبفای منطقه یک تهران معرفی شدند.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=45211

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.