• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
8

پرواز تهران – نجف “معراج” به دلیل نقص فنی با تاخیر انجام شد

  • کد خبر : 22498
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۴:۰۴
پرواز تهران – نجف “معراج” به دلیل نقص فنی با تاخیر انجام شد

یکی از مسافران پرواز معراج به شماره 4803 از مبدا فرودگاه امام خمینی وی به نجف از تاخیر این پرواز خبر داد و گفت: این پرواز قرار بود ساعت 17:45 تهران را به مقصد نجف ترک کند اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

وی تصریح کرد: در حالی که مراحل تحویل و تحویل گذرنامه ادامه داشت و منتظر اعلام برای سوار شدن به هواپیما بودیم، اعلام شد که هواپیما دچار مشکل شده و قرار است صبح فردا مسافران به نجف اعزام شوند. یک پرواز جایگزین

در این رابطه میرسمی – روابط عمومی شرکت هواپیمایی معراج – به ایسنا گفت: از بازرگانی در فرودگاه حضور یافتند و طبق دستورالعمل حقوق مسافر عمل کردند. در حال حاضر مسافران به هتل محل درمان و استراحت هدایت می شوند و پرواز حدود ساعت 7 صبح روز شنبه انجام می شود.

وی ادامه داد: علت تاخیر این است که یکی از هواپیماهای ما قرار بود از مسکو برگردد و این پرواز را انجام دهد اما در مسکو یکی از موتورهای آن دچار مشکل شد و روشن نشد. تیم فنی برای بررسی وضعیت به محل اعزام شده و به محض رفع مشکل و یا با اولین پرواز برگشت از مسیرهای دیگر، پرواز جایگزین به مقصد نجف انجام خواهد شد.

میرصمیعی تصریح کرد: این پرواز چارتر بود و ارتباط مستقیمی با مسافران نداشتیم و روند اطلاع رسانی مسافران با تاخیر انجام شد و تعدادی از مسافران به ترمینال رسیده بودند. البته مشکل در دقیقه 90 زمانی رخ داد که هواپیما از مسکو به سمت فرودگاه امام حرکت می کرد و فرصتی برای گزارش وجود نداشت در حالی که شرایط قبلی هواپیما عادی بود و مشکل خاصی وجود نداشت.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص جبران خسارت نیز طبق منشور حقوق مسافر اقدام خواهد شد.

ایسنا

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=22498

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.