• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
8

پرده‌برداری ایلان ماسک از سرویس رومینگ استارلینک

  • کد خبر : 1188
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۴:۴۸
پرده‌برداری ایلان ماسک از سرویس رومینگ استارلینک

به گزارش اخبار اقتصادی

اسپیس ایکس در ایمیلی از مشتریان خود دعوت کرد تا سرویس جدید رومینگ جهانی Starlink را امتحان کنند. ناتان اونز، مشتری Starlink و مهندس قابلیت اطمینان نتفلیکس، تصویری از این ایمیل را در توییتر منتشر کرد.

در این نامه، این سرویس ادعا می کند که تقریباً از هر نقطه ای از زمین می توانید با اینترنت Starlink به دنیا متصل شوید. در این نامه آمده است که رومینگ جهانی از پیوندهای بین ماهواره ای Starlink برای برقراری ارتباط در سراسر جهان استفاده می کند.

اسپیس ایکس اعلام کرده است که از آنجایی که این فناوری جدید است، ممکن است مشکلاتی در استفاده از آن وجود داشته باشد. با این حال، این شرکت به مشتریان خود اطمینان داده است که این مشکلات در طول زمان به طور چشمگیری بهبود خواهند یافت.

این سرویس برای تجهیزات Starlink هزینه پایه 599 دلاری دارد و پس از آن کاربران باید 200 دلار در ماه بپردازند. از جمله مشکلات دیگری که اسپیس ایکس در حال حاضر اعلام کرده این است که در حال حاضر و برای شروع، هزینه رومینگ جهانی فقط با دلار آمریکا قابل پرداخت است.

علاوه بر این، این شرکت اعلام کرد که خدمات رومینگ جهانی در حال حاضر مشمول تاییدیه های نظارتی است. بر اساس نقشه Starlink، در حال حاضر تاییدیه از هند، پاکستان و تایلند در انتظار است. با این حال، انتظار می رود این سرویس در کشورهایی مانند اکوادور، کاستاریکا و کره جنوبی تایید شود.

ارائه اینترنت ماهواره ای اسپیس ایکس برای اولین بار در ژانویه 2015 اعلام شد. ماسک مدت هاست که اعلام کرده است که یکی از بزرگترین اهداف اسپیس ایکس تغییر نحوه دریافت خدمات اینترنتی توسط مردم در سراسر جهان است.

ماسک طی سخنرانی در سیاتل در جریان رونمایی از پروژه استارلینک در سال 2015 گفت: آنچه ما در مورد آن صحبت می کنیم در واقع بازسازی اینترنت در فضا در دراز مدت است.

از آن زمان، Starlink راه طولانی را طی کرده است، با بیش از 1800 ماهواره در حال حاضر در مدار و 40000 ماهواره دیگر در انتظار پرتاب.

منبع: اخبار جدید

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=1188

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.