• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
5

هنگ کنگ در مسیر تقویت مقررات دارایی دیجیتال است

  • کد خبر : 42822
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۹
هنگ کنگ در مسیر تقویت مقررات دارایی دیجیتال است

اکوایران: هدف این شهر با ایجاد یک چارچوب نظارتی جامع، جذب استعدادهای جهانی فناوری مالی، پرورش نوآوری و تضمین امنیت و یکپارچگی تراکنش‌های دارایی دیجیتال است.

به گفته اکو ایران، هنگ کنگ در مسیر بهبود قوانین دارایی دیجیتال خود در 18 ماه آینده است. اتفاقی که گامی مهم در تحقق هدف این منطقه برای تبدیل شدن به یک مرکز جهانی فناوری مالی تلقی می شود.

به گفته کوین تلگراف، دیوید چیو، عضو شورای قانونگذاری منطقه ویژه اداری هنگ کنگ (فناوری و نوآوری)، برنامه های استراتژیک شهر را برای جذب استعدادهای فناوری، ایجاد زیرساخت های جدید و ایجاد نظارت نظارتی قوی تشریح کرده است.

چیو تاکید کرد که این ابتکار برای صنعت فناوری در پنج تا ده سال آینده بسیار مهم است. وی گفت: صنعت دارایی دیجیتال در سال های اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته است، اما ما هنوز در مراحل اولیه هستیم. ما باید به زودی یک سیستم مبادله سالم ایجاد کنیم و قوانینی را برای استیبل کوین ها معرفی کنیم.

انتظار می‌رود استیبل کوین‌ها، نوعی ارز دیجیتال متصل به دارایی‌های پایدار مانند ارزهای فیات، در اواخر سال جاری در هنگ کنگ معرفی شوند.

اداره پولی هنگ کنگ (HKMA) اخیراً در 18 جولای اعلام کرد که شرکت‌های نستین در محیط آزمایشی صادرکننده استیبل کوین شرکت خواهند کرد. این شرکت ها شامل یک شرکت تابعه از یک خرده فروش بزرگ تجارت الکترونیک چینی، یک شرکت فین تک محلی و کنسرسیومی از بانک استاندارد چارترد، Animuka Brands و مخابرات هنگ کنگ است.

قانون استیبل کوین برنامه ریزی شده رویکرد مالی طرفدار رمزارز هنگ کنگ را برجسته می کند که هدف آن تشویق نوآوری و در عین حال تضمین نظارت است. در 23 جولای، CSOP Asset Management، یکی از بزرگترین مدیران دارایی چین، اولین محصول آتی معکوس بیت کوین آسیا را در هنگ کنگ راه اندازی کرد.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز یکشنبه (21 اوت) از 59972 دلار تا 61677 دلار متغیر بود. این ارز دیجیتال در ساعت 21:44 به وقت ایران به قیمت 60254 دلار معامله شد. تغییر قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود 500 دلار کاهش یافته است.

ارزش تراکنش های بزرگترین ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 18.33 میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به یک هفته قبل 4 درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از 2596 دلار به 2713 دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال در ساعت 21:45 به وقت ایران به قیمت 2640 دلار معامله شد. ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار در 24 ساعت گذشته 32.11 میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به یک هفته قبل تقریباً 2 درصد کاهش یافته است.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=42822

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.