• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
10

نیسان‌هایی که برق می‌زنند!

  • کد خبر : 2012
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
نیسان‌هایی که برق می‌زنند!

به گزارش اخبار اقتصادی

به گزارش Arena AV، 19 دستگاه از این خودروها مدل تمام الکتریکی هستند که 4 مورد بیشتر از برنامه ریزی اولیه این شرکت در سال 2021 یعنی استراتژی نیسان Ambition 2030 خواهد بود.

اگرچه این شرکت هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد خودروهای الکتریکی جدید به اشتراک نگذاشته است، ما از قبل می دانیم که چه چیزی در راه است و به عنوان مثال، می دانیم که نسل سوم نیسان لیف به بازار خواهد آمد. اگرچه این خودرو یک هاچ بک 5 در نخواهد بود و باید گفت که لیف جدید در حال تبدیل شدن به یک کراس اوور است.

همچنین یک جانشین معنوی الکتریکی جدید برای نیسان میکرا وجود دارد. این یکی ارتباط نزدیکی با رنو 5 آینده دارد و این دو خودرو اکثر قطعات را به اشتراک خواهند گذاشت. نسخه های برقی نیسان جوک و نیسان قشقایی نیز در راه است.

پس از موفقیت آشکار ایکس تریل جدید e-power، نیسان قصد دارد یک نسخه تمام الکتریکی را بین سال‌های 2025 تا 2027 روانه بازار کند. احتمالاً در سال 2024 یک خودروی برقی جدید رنو 4 و یک خودروی الکتریکی کاملاً جدید فقط چینی وجود خواهد داشت.

نیسان ادعا می کند که استراتژی جدید و به روز شده آن صرفاً پاسخی به نیازهای متغیر مشتریان است. آنچه واقعاً اتفاق می‌افتد، نتیجه همکاری مجدد نیسان با رنو و درک این موضوع است که انتقال خودروهای الکتریکی بسیار سریع‌تر از آنچه شرکت پیش‌بینی می‌کرد اتفاق می‌افتد.

این شرکت قصد دارد خودروهای قدیمی کمتری بفروشد. نیسان انتظار دارد تا سال 2026 حداقل 44 درصد از فروش جهانی خود را خودروهای برقی تشکیل دهد. این رقم برای اروپا تفاوت قابل توجهی دارد. جایی که شرکت انتظار دارد حداقل 98 درصد از فروش خود تا سال 2026 از ترکیبی از EV، PHEV و EREV مانند جدیدترین X-Trail حاصل شود.

منبع: اخبار جدید

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=2012

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.