• امروز : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
2

نوسانات امروز، فرصت های فردا/ برای نیویورک، نزدک، لندن و توکیو چه انتظاری داریم؟

  • کد خبر : 38594
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹
نوسانات امروز، فرصت های فردا/ برای نیویورک، نزدک، لندن و توکیو چه انتظاری داریم؟

اکوایران: در کوتاه مدت، چهار بازار عمده سهام جهان با نوسانات ناشی از تغییر در سیاست های پولی و عدم قطعیت های سیاسی مواجه هستند که می تواند بر ارزش سهام تأثیر منفی بگذارد. با این حال، انتظار می رود سرمایه گذاری در فناوری های جدید و اقتصاد دیجیتال منجر به بهبود و رشد میان مدت در این بازارها شود.

اخبار اقتصادی، بازارهای سهام نیویورک، نزدک، لندن و توکیو هر کدام چالش ها و فرصت های خاص خود را دارند. در کوتاه مدت، نوسانات نرخ بهره، تورم و عدم اطمینان سیاسی ممکن است بر عملکرد این بازارها تأثیر منفی بگذارد. با این حال، در میان مدت، انتظار می رود هر چهار بازار به دلیل سیاست های حمایتی دولت و افزایش تمرکز بر فناوری های جدید، بهبود و رشد را تجربه کنند.

بازارهای سهام ایالات متحده به دلیل نوسانات در سیاست های پولی فدرال رزرو و اثرات آن بر نرخ بهره، در معرض نوسانات کوتاه مدت هستند. تصمیمات اخیر بانک مرکزی برای افزایش نرخ بهره برای مبارزه با تورم ممکن است تاثیر منفی بر ارزش سهام داشته باشد. از سوی دیگر، با توجه به تحولات اخیر بازارهای فناوری و انتظارات بهبود در بازار کار، ممکن است شاخص نزدک نوسانات مثبتی را تجربه کند.

با بازگشت تدریجی به شرایط عادی پس از همه‌گیری کووید-19 و افزایش تقاضا برای کالاها و خدمات، انتظار می‌رود رشد اقتصادی روند کلی صعودی داشته باشد. این ممکن است به تقویت شاخص های بورس نیویورک و نزدک منجر شود. با این حال، تحلیلگران از گرانی بیش از حد برخی سهام و احتمال اصلاح قیمت در بازار ابراز نگرانی کرده اند.

شاخص کل بورس تهران درگیر اصلاح موقت شد!

فناوری و تحول دیجیتال؛ محرک های رشد بازار سهام آینده

بازار سهام لندن اخیراً تحت تأثیر ابهامات پیرامون برگزیت و تأثیر آن بر تجارت و سرمایه گذاری قرار گرفته است. این مسائل ممکن است در کوتاه مدت بر عملکرد شاخص بورس لندن تاثیر منفی بگذارد. افزایش تورم در بریتانیا و تأثیر آن بر قدرت خرید مصرف‌کننده می‌تواند باعث کاهش ارزش سهام در برخی بخش‌ها شود. با تصویب قراردادهای تجاری جدید بین بریتانیا و سایر قدرت های اقتصادی، انتظار می رود بازار سهام لندن رونق بگیرد و رشد اقتصادی شتاب بگیرد. سرمایه گذاری در بخش فناوری و سبز می تواند فرصت های جدیدی برای رشد و سودآوری در بازار لندن ایجاد کند که می تواند به تقویت شاخص بورس لندن کمک کند.

در ماه های اخیر، بازار توکیو با چالش هایی مانند کند شدن رشد اقتصادی و تنش های تجاری بین المللی مواجه شده است. این مسائل ممکن است بر عملکرد کوتاه مدت شاخص بورس توکیو تأثیر منفی بگذارد. با این حال، دولت ژاپن سیاست های محرک مالی و پولی را اعمال کرده است که می تواند به ثبات بازار کمک کند و از افت شدید شاخص جلوگیری کند. انتظار می رود در میان مدت اقدامات دولت ژاپن برای تقویت اقتصاد از طریق سرمایه گذاری در زیرساخت ها و فناوری های جدید منجر به رشد و توسعه در بازار توکیو شود. تمرکز بر اقتصاد دیجیتال و اتوماسیون می تواند به عنوان یک محرک بزرگ عمل کند. بازار سهام توکیو افزایش سرمایه گذاری داخلی و خارجی.

رشد هزار ساله مس از کجا می آید؟

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=38594

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.