• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
4

نقش اصلی وزیر جدید حریم خصوصی در محیط کسب و کار

  • کد خبر : 43238
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۰
نقش اصلی وزیر جدید حریم خصوصی در محیط کسب و کار

اکوایران: تعامل گسترده وزارت صنعت، معدن و تجارت با بخش های مختلف اقتصادی و مشارکت این وزارتخانه در موضوعات مختلف تولیدی و تجاری می تواند به بهبود فضای کسب و کار و تسهیل فعالیت های اقتصادی کمک کند.

اخبار اقتصادی؛ فعالان اقتصادی معتقدند وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت با توجه به تجربیات خود در مدیریت شرکت‌ها و تشکل‌های اقتصادی، شناخت عمیقی از چالش‌های پیش روی بخش تولیدی و تجاری کشور دارد و می‌تواند اقدامات موثری برای رفع موانع تولید انجام دهد. بهبود فضای کسب و کار و ارتقای بخش صنعتی و تجاری.

عباس آرگون، عضو هیأت مدیره اتاق تهران در گفتگو با «اکو ایران» نیز خاطرنشان می کند: وزارت صنعت معدن و تجارت می تواند یکی از مهم ترین و کلیدی ترین دستگاه های اجرایی در حوزه اقتصادی به ویژه در حوزه تولیدی و تجاری کشور می داند که به همین دلیل است که تصمیمات این وزارتخانه تأثیر مستقیمی بر بخش های مختلف تولیدی و تجاری و همچنین فضای کسب و کار دارد.

با توجه به کارآمدی این وزارتخانه در بخش‌های مختلف اقتصادی کشور، فعالان اقتصادی معتقدند وزیر جدید باید از خرد جمعی استفاده کند و با بهره‌گیری از مدیران مجرب بتواند تمامی سطوح وزارت صنعت، معدن و تجارت را که در اختیار دارند، یکپارچه کند. پس از ادغام به یکدیگر متصل نشدند.

فعالان اقتصادی معتقدند انتخاب مدیران کارآمد می تواند به وزیر جدید در این معاونت کمک کند چرا که وزیر باید به عنوان هماهنگ کننده عمل کند و مجمع الجزایری که در این وزارتخانه وجود دارد را در همین مسیر قرار دهد و اگر بتواند به هماهنگی های لازم دست پیدا کند. شما با بخش ویژه کار کرده اید، می توانید نتیجه مطلوبی در این بخش بگیرید.

محمد اتابک روز گذشته با 231 رای از 288 نماینده توانست به طبقه دهم ساختمان وزارت راه یابد. اتابک در کارنامه خود نایب رئیس اتاق بازرگانی، معاون اقتصادی بنیاد مصطفان، مدیرعامل و نایب رئیس شرکت سیمان تهران، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت اکباتان، عضویت و رئیس هیئت مدیره شرکت اکباتان است. مدیران چند شرکت از جمله بانک سرمایه گذاری مسکن، شرکت صدرا و چند شرکت تولیدی معتقدند که این عملکرد باعث شد تا از وی به عنوان گزینه مناسبی برای وزارت صنعت، معدن و تجارت یاد شود.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=43238

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.