• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
4

نظر کارشناسان درباره روند قیمتی طلا در هفته معاملاتی جدید

  • کد خبر : 43077
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۱
نظر کارشناسان درباره روند قیمتی طلا در هفته معاملاتی جدید

اکوایران: کارشناسان معتقدند قیمت فلز زرد در هفته معاملاتی جدید می تواند سطح 2500 دلار را حفظ کرده و حتی از آن نیز فراتر رود.

اخبار اقتصادی، بر اساس نظرسنجی اخیر کیتکو نیوز، اکثر کارشناسان صنعت و سرمایه گذاران خرد معتقدند که قیمت طلا همچنان در حال افزایش است و ممکن است از رکوردهای اخیر فراتر رود.

تحلیلگرانی مانند مارک لیبوویت و آدریان دی پیشنهاد می‌کنند که طلا و نقره هر دو ممکن است افزایش بیشتری پیدا کنند، آدریان دی خاطرنشان کرد که اگرچه اخبار کوتاه‌مدت اقتصادی ممکن است باعث کاهش موقتی شود، اما روند کلی طلا همچنان صعودی است.

به گزارش کیتکو نیوز، مارک چندلر انتظار دارد قیمت طلا قبل از ثبت رکوردهای جدید با حمایت از دلار ضعیف تر تثبیت شود. با این حال، دارن نیوسام و باب هابرکورن پتانسیل نزولی کوتاه مدت را مشاهده می کنند و احتمالاً طلا در حدود 2500 دلار تثبیت خواهد شد. هابرکورن همچنین تاکید می کند که اگرچه طلا همچنان صعودی است، اما ورود خریداران جدید به بازار در چنین سطوح بالایی دشوار است. او پیش‌بینی می‌کند که قیمت طلا در هفته آینده به سمت کاهش کمی حرکت می‌کند، زیرا بازار دستاوردهای اخیر را هضم کرده و منتظر تحولات بیشتر است.

در مجموع، در حالی که چشم انداز بلندمدت طلا مثبت است، برخی کارشناسان رویکرد محتاطانه ای را در کوتاه مدت اتخاذ می کنند.

در این هفته 9 تحلیلگر در نظرسنجی طلای کیتکو نیوز شرکت کردند و اکثر کارشناسان همچنان احتمال شکستن رکوردهای این هفته قیمت ها را می بینند. پنج کارشناس معادل 56 درصد انتظار دارند قیمت طلا در هفته آینده افزایش یابد، در حالی که سه تحلیلگر معادل 33 ​​درصد معتقدند طلا در هفته آینده رشد قیمت خود را تثبیت خواهد کرد. تنها یک نفر که 11 درصد از کل را تشکیل می دهد، کاهش قیمت این فلز گرانبها را پیش بینی کرد.

این در حالی است که در نظرسنجی آنلاین کیتکو 219 رای به صندوق گذاشته شده است. 130 خرده فروش یا 59 درصد از افزایش قیمت طلا در هفته آینده خبر دادند. 44 یا 20 درصد دیگر انتظار داشتند که فلز زرد کاهش یابد، در حالی که 45 پاسخ دهندگان، که 21 درصد باقی مانده را نمایندگی می کنند، پیش بینی کردند قیمت ها در هفته آینده بدون تغییر باقی می مانند.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=43077

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.