• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
3

نظرسنجی کیتکو درباره اونس جهانی طلا در هفته معاملاتی جدید

  • کد خبر : 44389
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۷
نظرسنجی کیتکو درباره اونس جهانی طلا در هفته معاملاتی جدید

اکوایران: تازه ترین بررسی کیتکو درباره قیمت طلا نشان می دهد که کارشناسان بین رشد و تثبیت قیمت فلز زرد در هفته معاملاتی جدید تقسیم شده اند. با این حال، معامله گران خرده فروشی انتظار دارند قیمت طلا به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

اخبار اقتصادی، آخرین بررسی هفتگی طلای کیتکو نشان می دهد که سرمایه گذاران خرد به میزان قابل توجهی نسبت به روند صعودی قیمت طلا در هفته معاملاتی جدید خوش بین هستند، در حالی که کارشناسان در این مورد اختلاف نظر دارند.

به گزارش کیتکو، آدریان دی، رئیس مدیریت دارایی آدریان دی، پیش بینی می کند که قیمت طلا در هفته معاملاتی جدید به دلیل کاهش نرخ بهره و کندی اقتصاد افزایش خواهد یافت.

مارک چندلر، مدیر عامل بنوکبرن گلوبال فارکس، انتظار دارد قیمت طلا در محدوده فعلی خود باقی بماند و در صورت تقویت شاخص دلار، طلا با کاهش قیمت مواجه شود. کالین سیزینسکی، استراتژیست ارشد بازار در SIA Wealth Management، گفت که طلا روند صعودی خواهد داشت.

با این حال، مارک لیبوویت، سردبیر VR Metals/Resource Letter، معتقد است که قیمت طلا در حال حاضر به بالاترین حد خود رسیده است و بنابراین با کاهش همراه خواهد بود. تحلیلگر دیگری به نام لسک معتقد است که طلا در کوتاه مدت شاهد رشد بیشتری خواهد بود، اما هشدار داد که اگر بازار سهام سقوط کند، می تواند بر قیمت فلز زرد تأثیر منفی بگذارد.

در این هفته 19 کارشناس در نظرسنجی هفتگی کیتکو شرکت کردند و اکثریت قابل توجهی بر این باورند که در هفته معاملاتی جدید، قیمت طلا در محدوده قیمتی هفته قبل باقی خواهد ماند و یا فلز زرد با رشد بیشتری همراه خواهد بود. به طور دقیق تر، 9 کارشناس معادل 47 درصد پیش بینی می کنند قیمت طلا در هفته آینده افزایش یابد و 8 کارشناس معادل 42 درصد پیش بینی کرده اند که روند قیمت طلا در هفته جدید مشابه هفته گذشته باشد. تنها 2 کارشناس یعنی 11 درصد معتقدند که قیمت فلز زرد در هفته معاملاتی جدید کاهش خواهد یافت.

در همین حال، نظرسنجی آنلاین کیتکو شاهد 189 رأی بود و اکثر سرمایه گذاران خرد به رویکرد خوش بینانه خود بازگشته اند. این در حالی است که 129 خرده فروش یا 68 درصد معتقدند قیمت طلا در هفته معاملاتی جدید افزایش می یابد و 29 نفر معادل 15 درصد معتقدند قیمت فلز زرد کاهش می یابد. علاوه بر این، 31 پاسخگوی باقیمانده یا 17 درصد اظهار داشتند که قیمت ها در هفته معاملاتی جدید ثابت خواهد ماند.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=44389

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.